اعتراف صهیونیستها: دوره‌شکست‌ناپذیری‌سرآمده‌است

اعتراف صهیونیستها: دوره‌شکست‌ناپذیری‌سرآمده‌است
چهارشنبه 12 شهريور 1393 - 21:37

تحلیلگر ارشد شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که دورۀ پیروزی‌های ارتش رژیم صهیونیستی سر آمده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "امنون آبرومویچ" درباره شکست رژیم صهیونیستی در حمله به غزه، گفت: ما جنگ را با 69 کشته، 200 زخمی و میلیاردها شِکِل (واحد پول رژیم صهیونیستی) خسارت مالی پشت سر گذاشتیم، خسارتی که وضع اقتصاد ما را به هم خواهد ریخت.

وی افزود: شهرک های نزدیک به خط مرزی نیز امنیت خود را از دست داده و غیر مسکونی شده اند و جنگ، این بار پنجاه روز طول کشید، در حالی که در قبال همه این ها، تنها چیزی که به دست آوردیم، برقراری آتش بس بود.

آبرومویچ تاکید کرد: آتش بس، نتیجه ای بود که در عملیات سابق حمله به غزه تحت عنوان "ستون های دود" طی هشت روز و با شش کشته به دست آوردیم. به این ترتیب باید گفت که دوره پیروزی ها سر آمده است و دیگر نباید از ارتش اسرائیل انتظار پیروزی داشته باشیم.

"فتحی کلیب" کارشناس متخصص در امور رژیم صهیونیستی در برنامه "العین الاسرائیلیه" از شبکه العالم گفت: به نظر من، دورۀ پیروزی های رژیم صهیونیستی بر مقاومت، اعم از فلسطینی و لبنانی، در سال 2006 سر آمده بود، اما ظاهرا رژیم صهیونیستی نتوانسته بود این واقعیت را بپذیرد، تا این که این بار، این مساله برای آن ها محرز شد.

وی افزود: مساله این است که تاکنون هیچ کس، نخواسته بود در برابر رژیم صهیونیستی بایستد و همواره عرب ها در پی سازش و عادی سازی روابط با این رژیم بود، اما به محض این که گروه هایی از مقاومت پیدا شدند که درصدد دفاع از ملت های خود برآمدند، افسانه شکست ناپذیر بودن ارتش این رژیم، متلاشی شد.

کلیب در پایان از این که هنوز برخی از کشورهای عربی نمی خواهند پیروزی مقاومت فلسطین در جنگ اخیر را به رسمیت بشناسند ابراز تاسف کرد و گفت: در حالی که حتی خود صهیونیست ها اعتراف کرده اند که طی 10 سال گذشته، این چهارمین بار است که در جنگ ها شکست می خورند، عرب ها هنوز حاضر نیستند این مساله را به رسمیت بشناسند و همچنان رژیم صهیونیستی را قدرتی شکست ناپذیر می انگارند و این در حالی است که حتی شهروندان صهیونیست هم دیگر این افسانه را نمی پذیرند و به ارتش رژیم صهیونیستی اعتماد ندارند.

26

 

پربیننده ترین خبرها