درخواست حزب الله برای همبستگی با ملت فلسطین

درخواست حزب الله برای همبستگی با ملت فلسطین
پنج‌شنبه 17 مهر 1393 - 15:02

العالم - حزب الله لبنان آغاز فراخوان همبستگی بین المللی با ملت فلسطین در نبرد با رژیم اشغالگر صهیونیست را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان صبح امروز (پنج شنبه) با صدور بیانیه ای، تعرض نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی در قدس شریف را در سایه سکوت جوامع عربی و بین المللی محکوم کرد.

در بیانیه حزب الله آمده است: نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست روند تعرض به مقدسات فلسطینی ها را تشدید کرده اند و این اقدامات تحریک آمیز را با هدف یهودی سازی قدس شریف و از بین بردن هویت عربی - اسلامی انجام می دهند.

حزب الله لبنان تأکید کرد: ساکنان قدس شریف در برابر تلاش های صهیونیست ها برای تعرض به ساحت مسجدالاقصی ایستاده اند و مقتدرانه با اشغالگران صهیونیست که همواره درصدد سرکوب شهروندان فلسطین بوده اند، مقابله می کنند که در نتیجه حملات صهیونیست ها تاکنون، ده ها نفر از شهروندان فلسطینی زخمی شده اند.

حزب الله در بیانیه خود خاطرنشان کرده است، درصورتیکه سکوت جوامع عربی و همدستی جامعه بین الملل نبود، صهیونسیت ها نمی توانستند این گونه اقدامات تروریستی را علیه شهروندان فلسطینی تکرار کنند.

حزب الله  همه اقدامات نظامیان دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان در تعرض به مسجدالاقصی و هتک حرمت مقدسات اسلامی و مسیحی در قدس اشغالی را محکوم کرده، و از همه امت های عربی و اسلامی خواست که از برادران فلسطینی خود در مقابله با اقدامات صهیونیست ها حمایت کنند و فراخوانی بین المللی را در حمایت از ملت فلسطین در برابر دشمن استعمارگر و استکباری راه اندازی کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها