الزهار:هیچ کس نمیتواند به سلاح مقاومت آسیب بزند

الزهار:هیچ کس نمیتواند به سلاح مقاومت آسیب بزند
سه شنبه 22 مهر 1393 - 12:43

یکی از رهبران برجسته جنبش مقاومت اسلامی "حماس" تاکید کرد که هیچ کس از جمله دشمن صهیونیستی و یا در داخل فلسطین نمی توانند سلاح مقاومت یا برنامه این جنبش را هدف قرار دهند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "محمود الزهار" در مصاحبه ای تلویزیونی اظهار داشت: کسانی که تصور می کنند سلاح مقاومت وابسته به تشکیلات خود گردان است، اشتباه می کنند زیرا سلاح مقاومت برای دفاع از مرزها و همه مردم فلسطین است.
وی درباره بازسازی غزه خاطرنشان کرد: اولویت بازسازی با خانه هایی است که آسیب کمتری دیده اند و به سرعت قابل تعمیر هستند؛ هم چنین مدارس، بیمارستانها، مراکز بهداشتی و تاسیسات برقی نیز در اولویت قرار دارند.
عضو برجسته جنبش حماس گفت: ملت فلسطین فعال و پویا است و به محض فراهم شدن مصالح ساختمانی، مراحل بازسازی در سریع ترین زمان ممکن آغاز خواهد شد.
وی در پاسخ به سوالی درباره نقش مصر در بازسازی ویرانی های ناشی از حمله اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، با ذکر شواهدی از موضع این کشور در جنگ یمن، سوریه و فلسطین در سال 1948 خاطرنشان کرد: مصر کشوری محوری است و نقشی اساسی در بازسازی دارد.
الزهار در ادامه گفت: حماس اشتباهات سازمان آزادیبخش فلسطین (ساف) مبنی برمداخله در مسایل داخلی دیگران مانند اردن را تکرار نخواهد کرد.
وی درباره برگزار نشدن کنفرانس بازسازی در غزه نیز افزود: برگزاری کنفرانس در غزه محال است زیرا کشورهای غربی شرکت کننده در آن، به دفاع از رژیم صهیونیستی مشهور هستند و فلسطینیان هرگز حضور آنان در سرزمین خود را نخواهند پذیرفت.

پربیننده ترین خبرها