آرامش و ثبات در پایگاه هوایی "العند" در جنوب یمن

چهارشنبه 5 فروردين 1394 - 22:44

عدن، (العالم) - فرمانده پلیس هوایی در پایگاه هوایی "العَنَد" واقع در شمال شهر عدن در جنوب یمن، با تأکید بر ثبات در وضعیت امنیتی و نظامی در این پایگاه پس از ورود انقلابیون و نیروهای ارتش، از کلیه طرف‌ها برای فعالیت مشترک در سایه هدایت نیروهای مسلح این کشور دعوت کرد.

سرهنگ منصور شعیبی در گفتگوی تلفنی با شبکه خبری العالم گفت: وضعیت امنیتی و نظامی در پایگاه العند، در بهترین وضعیت ممکن است و همه امور به سرعت در حال نظم و ترتیب یافتن است.

الشعیبی تصریح کرد: پایگاه العند در حال حاضر تحت کنترل نیروهای مسلح، کمیته های مردمی، نیروهای ویژه و نیروهای امنیتی قرار دارد.

وی افزود: کلیه افراد نیروهای مسلح به نیروهای مردمی پیوسته اند و نیروهای امنیتی و ارتش همگی در یک سنگر قرار دارند و دغدغه اصلی همه آنها سرنوشت کشور است و هیچ کس خواسته و هدف دیگری ندارد. از این رو تلاش می کنیم تا وحدتمان را حفظ کنیم.

این فرمانده نظامی از کلیه طرف ها درخواست کرد تا در سایه هدایت نیروهای مسلح کشور، به طور مشترک فعالیت و اقدام نمایند.

فرمانده پلیس هوایی در پایگاه هوایی "العَنَد" با اشاره به درگیری های اندک و پراکنده گفت: در حال حاضر، نیروهای مردمی و ارتش در حال پیشروی برای فیصله دادن به بحران ها هستند و در ساعات آینده وضعیت به بهترین حالت ممکن درخواهد آمد.

03.25        FA
 

پربیننده ترین خبرها