محکومیت حمایت برخی شیوخ موصل از داعش+فیلم

يکشنبه 16 فروردين 1394 - 22:21

نجف اشرف (العالم) – عشایر سنی و شیعه استان "صلاح الدین" با برگزاری کنفرانسی در شهر نجف اشرف، آزادی این استان از گروه های تروریستی و تکفیری را جشن گرفتند و حمایت برخی شیوخ موصل از داعش را محکوم کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، شرکت کنندگان موضع برخی از شیوخ "موصل" که از گروه تروریستی "داعش" حمایت کرده و حمله تبلیغاتی برخی از رسانه های عرب ضد بسیج مردمی را محکوم کردند. 

شیخ "سلام الخفاجی" از شیوخ عشایر عراق به شبکه خبری "العالم" گفت: ما نامه برخی از شیوخ موصل و موضع آنان که باعث تجزیه عراق می شود را محکوم کرده و اعلام می نماییم که این موضع مردود است.

شرکت کنندگان در کنفرانس آزادی بقیه اراضی عراق، ضرورت بسیج تمام مردم عراق و الهام گرفتن، از پیروزی های اخیر در تکریت برای آزادسازی استان های "الانبار" و "موصل" را خواستار شد.  

شیخ "خمیس جباره" رییس عشیره "الجبور" و برادر شهید "امیه آل جباره" گفت، خون هایی که بر زمین ریخت فریادی است که دندان هر شخصی که بخواهد وحدت عراق را از هم بدرد ، از ریشه کند و مانع تحقق آرزوی اشخاصی شد که خواستند این وحدت را در هم بشکنند.  

نیروهای عراقی متشکل از ارتش، بسیج مردمی و عشایر استان صلاح الدین  با عملیات گسترده در یکماه گذشته استان صلاح الدین و شهر تکریت مرکز این استان را از دست تروریست های داعش آزاد کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها