چند کودک #همه_چیز_را_به_خدا_خواهند_گفت؟!

چند کودک #همه_چیز_را_به_خدا_خواهند_گفت؟!
شنبه 18 ارديبهشت 1395 - 21:13

اقدامات وحشیانه گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، به‌ویژه اعدام کودکان معصوم، با هیچ عذر و بهانه‌ای قابل توجیه نیست و تنها می‌توان این رفتارها را "ویژگی" تروریست‌هایی دانست که به نام دین و مقدسات، دست به این قبیل جنایات می‌زنند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، اعدام اخیر یک کودک در شهر رقه به دست تروریست های داعش، این سوال حیرت انگیز را در ذهن تداعی می کند که به راستی این گروهک های تروریستی که دست به چنین اقدامات وحشیانه ای می زنند، تربیت شده کدام مدارس هستند و از کجا آمده اند؟ "روسیه الیوم" در یادداشتی به قلم "محمد الطاهر" به بررسی جنایات هولناک گروه های تروریستی بویژه داعش و اعدام کودکان بی گناه به دست این تروریست ها پرداخته است.

بدون شک، اقدامات هولناک این تروریست ها، با هیچ عقل و منطق و هیچ شرایط و عذر و بهانه ای قابل توجیه نیست بویژه این که این گروهک های تروریستی، این جنایات وحشیانه را با نام دین و مقدسات مرتکب می شوند و با تبلیغاتی گسترده، اقدامات خود را به عنوان "شریعت" مقدس جلوه می دهند.

در طول تاریخ همواره گروه هایی ظاهر شده اند که به سوء استفاده از دین و شریعت پرداخته و از آن نردبانی برای برآورده ساختن امیال و شهوات غیر انسانی خود ساخته اند، در غیر این صورت چگونه ممکن است "انسان"، حدّ "کفر" را بر کودکی هفت ساله جاری کند؟

کشتن کودکان بی گناه به نام دین الهی به هیچ وجه قابل توجیه نیست و اقدام اخیر داعش در رقه نیز در حقیقت ادامه جرم و جنایات چند ساله ای که اینک با اعدام این کودک به اوج رسیده است. پیش از این نیز بارها این جنایات وحشیانه به نام دین در حق کودکان کم سن و سال صورت گرفته است؛ این درحالی است که هیچ وجدان سالمی نمی تواند این امر را بپذیرد چه رسد به این که بخواهیم با مقیاس دین و اسلام این امور را بسنجیم.

همان طور که کودک سوری گفته یا همانطور که در این پنج سال جنگ ویرانگر در سوریه از زبان کودک سوری در لحظه جان دادن به دست تروریست ها گفته شده است؛ "همه چیز را به خدا خواهم گفت! ". به راستی این جنگ هولناک و بیهوده که به دست مزدوران و جلادان خون آشام به راه افتاده، جان چند کودک را گرفته است و چند کودک حقایق این سرزمین را با خدای خود در میان خواهند گذاشت؟

افراطی گری و خشونت کور فرقه گرایانه ای که اینک منطقه عربی و اسلامی را به نام دین دربرگرفته است، در تاریخ بی نظیر نیست و خاورمیانه اینک در دورانی تاریک و ظلمانی مشابه قرون وسطی بسیار عقب مانده اروپا به سر می برد و گویی این منطقه عربی و اسلامی یارای آن را نداشت که اجازه ندهد این "وبا" پیکر او را فرسوده کند و با افکار و فاسد و پلید، آینده آن را تباه سازد و زندگی را در این منطقه به جهنم تبدیل کند.

بدون شک داعش و القاعده از پدیده های این دوران قرون وسطایی بسیار عقب مانده محسوب می شوند و امر بر هواداران و پیروان این گروهک های تروریستی مشتبه شده و گمان می کنند که این وضعیت، "بیداری" است.

این انسان‌نماهای تروریست از گذشتگان خود جز شرارت و ددمنشی چیزی به ارث نبرده اند و از گذشته، جز اعمال و رفتار نفرت انگیز چیزی انتخاب نکرده اند و در عین حال ادعا می کنند که این امور، اصل است؟

چشمان اینها کور شده است و در غلو و افراطی گری به اوج رسیده اند به گونه ای که انسانیت خود را از دست داده اند و از ریختن خون کودکان بی گناه نیز خودداری نمی کنند و کودکان را در میادین و در انظار عمومی اعدام می کنند.

7- 213

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها