جزئیات شکست دومین حمله گروه های مسلح به دانشکده حلب + فیلم

شنبه 16 مرداد 1395 - 16:32

خبرنگار العالم در سوریه از ناکامی های مستمر گروه های مسلح تکفیری در شکستن محاصره عناصر مسلح در مناطق شرقی حلب خبر داد.

به گزارش خبرنگار العالم درحلب سوریه، نیروهای سوری درمیان درگیری های شدید با عناصر مسلح درفاصله چند متری دانشکده توپخانه وارد این دانشکده شدند و عناصر مسلح را از مناطقی که وارد شده بودند، بیرون راندند.

" حسین مرتضی" خبرنگار العالم درسوریه گزارش کرد " ارتش سوریه علی رغم درگیری های بسیار شدید و عملیات تک تیراندازی گروه های مسلح همچنان درحال پیشروی است و نیروهای بیشتر برای کمک به ارتش و بازپس گیری مناطق اشغال شده ازسوی گروه های مسلح به کمک ارتش خواهند رسید".

خبرنگار العالم به نقل از یک منبع نظامی سوری بر وجود تصمیم قطعی با هدف بازگرداندن اوضاع به شرایط قبل دردانشکده توپخانه و تسلیحات درحلب تاکید کرد.

ارتش سوریه و هم پیمانانش، حمله عناصر تکفیری به دانشکده تسلیحات و توپخانه در جنوب شهر حلب را دفع کردند و درگیری های سخت دراطراف این دانشکده جریان دارد.

تلویزیون رسمی سوریه نیز گزارش کرد نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش به شدت با عناصر مسلح تکفیری در دانشکده تسلیحات وتوپخانه و دانشکده فنی درگیر شده اند.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت که حمله اول تکفیری ها شبانه دفع شد و تکفیری ها به کشته شدن شمار زیادی از آنان از جمله چند مسئول نظامی اقرار کرده اند.

تکفیری ها همچنین تلاش می کنند که منطقه الراموسه درمجاورت منطقه دانشکده های نظامی را با هدف باز کردن راه امدادی به سمت مناطق تحت سلطه درشرق و جنوب شرق حلب تحت کنترل خود درآورند و راه امداد اصلی را به روی ارتش سوریه و شهروندان درمناطق غربی ببندند.

215-9

پربیننده ترین خبرها