اهداف اسراييل از بازداشت 24 فلسطيني

اهداف اسراييل از بازداشت 24 فلسطيني
چهارشنبه 19 مرداد 1390 - 11:40

رييس باشگاه اسير فلسطيني گفت: بازداشت 24 فلسطيني در شهر الخليل توسط رژيم صهيونيستي در راستاي تحت الشعاع قرار دادن بحران داخلي اين رژيم، براي خروج از انزواي بين المللي صورت گرفته است.

عبدالعالي عناني روز چهارشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: هيچ حماقتي از سوي رژيم صهيونيستي دور از انتظار نيست زيرا اين رژيم به دنبال خارج شدن از انزوا و بحران اعتراضاتي است که بر آن تحميل شده است.

وي با اشاره به تصميم فلسطيني ها براي درخواست از سازمان ملل جهت به رسميت شناختن کشور مستقل فلسطين گفت: اسراييل با اين گونه اقدامات درصدد است که افکار عمومي را از اهميت دستاوردي که فلسطينييان در آستانه دستيابي به آن هستند؛ منحرف کند.

نيروهاي رژيم صهيونيستي روز سه شنبه پس از يورش به منازل رهبران فلسطيني که اکثر آن ها وابسته به جنبش حماس بودند ، دستکم 24 فلسطيني را در شهر الخليل بازداشت کردند.

اکثر تحليلگران سياسي اين اقدام رژيم صهيونيستي را تلاشي براي صدور بحران داخلي اين رژيم به خارج ارزيابي مي کنند.

" ايمن دراغمه " نماينده حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين در مصاحبه با العالم گفت: گاهي اين گونه بازداشت ها بدون هدف صورت مي گيرد و تنها دليل اصلي چنين اقدامي پر نگه داشتن زندان ها از زندانيان فلسطيني براي درهم شکستن روحيه مقاومت  فلسطينيان است.

با نزديک شدن موعد درخواست فلسطيني ها از سازمان ملل براي به رسميت شناختن کشور مستقل فلسطين ، نقشه بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي براي برون رفت از بحران اعتراضات داخلي و خارجي هر چه بيشتر آشکار مي شود او در واقع براي برون رفت از بحران ، به بحران زايي و صدور بحران داخلي مي انديشد. 

پربیننده ترین خبرها