تجاوزات صهیونیست ها در مسجد الاقصي

تجاوزات صهیونیست ها در  مسجد الاقصي
پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 - 12:59

محوطه مسجد الاقصي از اول ماه مبارک رمضان به محلي براي تجاوزات يهوديان افراطي تبديل شده است.

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم ،همزمان با هشدارهايي درباره اقدامات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی عليه قدس شریف و مسجد الاقصي ، محوطه این مسجد از اول ماه مبارک رمضان به محلي براي تجاوزکاريهاي روزانه افراطیون یهودی ، تبديل شده است.

زياد حوري مدير موسسه مطالعات اقتصادي و اجتماعي قدس در گفتگو با شبکه خبري العالم هشدار داد :ممکن است بعد از ماه رمضان اين تجاوزها بيشتر و گسترده تر شود.

وي افزود: تجاوزات رژيم اشغالگر صهیونیستی از سالها پيش تاکنون همچنان ادامه دارد و حتي يک روز نيز متوقف نشده است.

پيش بيني مي شود که مسجد الاقصي سرنوشتي مشابه سرنوشت مقام ابراهيم داشته باشد، از 16 سال پيش زماني که يک تندروي يهودي دست به کشتاري در مقام ابراهيم زد، در پي آن مسجد ميان مسلمانان و يهوديان تقسيم شد.

با توجه به تجاوزکاري مستمر به مسجد الاقصي وحملات روزانه تندروهای یهودی تحت نظارت ارگانهاي رسمي رژیم صهیونیسیتی، ناظران از تکرار حادثه مشابه مقام ابراهیم در قدس هراس دارند.

عبدالله صيام معاون استاندار قدس در گفتگو با العالم اظهار داشت: رژيم اشغالگر تلاش مي کند ما را به سمت رويارويي بکشاند تا اينگونه وانمود کند که خشونت و ترور در اين منطقه وجود دارد.

همگان در اراضي فلسطيني به خوبي مي دانند که تل آويو به دنبال فرصتي براي پايان دادن يک طرفه مسئله قدس است و  با توجه به سکوت کشورهای عربي،تحولات بين المللي و منطقه اي و بحران داخلي در تل آويو ،شايد نتانياهو تلاش کند با اتخاذ اقدامي در شهر قدس، بحران را به خارج منتقل کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها