حمله به اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست

مرگ 7 صهیونیست/حماس دخالتی نداشتیم

مرگ 7 صهیونیست/حماس دخالتی نداشتیم
پنج‌شنبه 27 مرداد 1390 - 14:25

در دو حمله جداگانه به دو اتوبوس حامل نظاميان صهيونيست در جنوب سرزمين هاي اشغالي و در نزديکي مرز مصر7 صهيونيست کشته و دهها تن زخمي شدند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، منابع امنیتی و بیمارستانی رژیم صهیونیستی گفتند که افرادی مسلح امروز(پنجشنبه) به سوی یک اتوبوس حامل نظامیان این رژیم در نزدیکی یک گردشگاه ساحلی آتش گشودند که به مرگ دو تن و زخمی شدن 4 تن دیگر منجر شد.

این منابع صهیونیستی افزودند: نیم ساعت بعداز این حمله، یک اتوبوس دیگر حامل نظامیان اسراییلی با گلوله آرپي جي هدف حمله قرار گرفت که براثر آن 5 نفر دیگر کشته شدند.

درهمین حال " ايهود باراک " وزير جنگ رژيم صهيونيستي مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در این دو حمله دست داشته و نوار غزه با پاسخی شدید مواجه خواهد شد.

وی در عین حال گفت که " این حملات بیانگر ضعف دولت مصر در کنترل صحرای سینا است".

سخنگوي ارتش رژیم صهیونیستی نیز مدعی شد که افراد مسلح با کار گذاشتن کمين در مسیر خودروهاي اسرایيلي به سوي آنها تیراندازی کردند.

واکنش مقامات مصری به این ادعا

خالد فوده " استاندار سيناي جنوبي بلافاصله این ادعای وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را رد کرد و گفت که از منطقه سینا به سوی اتوبوس های حامل نظامیان اسراییلی تیراندازی نشده است.

حماس ادعای صهیونیست ها را رد کرد

سخنگوي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) در واکنش به ادعای باراک تاکید کرد که این جنبش هیچ دخالتی در حمله به اتوبوس هاي حامل نظامیان صهیونیست در جنوب سرزمين هاي اشغالي ندارد.

" طاهر نونو گفت: ما اين ادعاها را بخشی از تلاش مقامات رژیم صهیونیستی برای خارج شدن از بحران داخلي آن مي دانيم.

خبرگزاری فرانسه به نقل از منابعی اعلام کرده است که در تبادل آتش بین افراد مسلح و نظامیان صهیونیست 7 تن از حمله کنندگان به اتوبوس های حامل نظامیان صهیونیست کشته شده اند.

واکنش جهاد اسلامی

" خضر حبیب" عضو برجسته جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه این حمله در چارچوب اصل " دفاع از خود" است ، تاکید کرد که جهاد اسلامی از حق مقاومت که همه ادیان آسمانی و انسان ها آن را تایید می کنند، دفاع می کند.

وی خاطرنشان کرد: صهیونیست ها بهای سنگین جنایاتی را که علیه ملت فلسطین و دیگر ملت های منطقه مرتکب شده اند باید بپردازند.

 

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها