هلاکت 8 نظامی صهیونیست

ضربه ای سخت به امنیت رژیم صهیونیستی

ضربه ای سخت به امنیت رژیم صهیونیستی
جمعه 28 مرداد 1390 - 05:20

روزنامه لبناني السفير نوشت که عصر ديروز پنچشنبه در چند عمليات بسيار دقيق نيروهاي شهادت طلب فلسطيني در چند کيلومتري شهر ايلات در فلسطين اشغالي و نزديک مرزهاي مصر، هشت نظامي صهيونيست به هلاکت رسيدند و 27 تن ديگر زخمي شدند.

به گزارش روز جمعه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم به نقل از السفیر، این عملیات ضربه سختی را به امنیت رژیم صهیونیستی وارد کرد.

مهاجمان به اتوبوس های حامل سربازان صهيونيست حمله كردند و آنها را به سوي كمين هاي متعدد خود كشاندند و درگيري بین دو طرف از ظهر تا شب ادامه داشت .

رژیم صهیونیستی طبق معمول گروه هاي مسلح مستقر در باريكه غزه را مسئول اين حمله دانست و "بنيامين نتانياهو " نخست وزير و "ايهود باراك " وزير جنگ اسرائيل براي انحراف اذهان از بحران هاي سياسي و اجتماعي این رژیم  دستور حمله هوائي به باريكه غزه را صادر كردند كه منجر به شهادت 7 فلسطيني از جمله دو عضو ارشد شاخه نظامي كميته هاي مقاومت مردمي شد .

مقاومت فلسطين نيز در واكنش به اين حمله هوائي دو موشك گراد به سوي شهر عسقلان شليك كرد.

جنگنده هاي اسرائيلي نيز متقابلا به منطقه طابا در مرز مصر با فلسطین اشغالی حمله كردند و اين در حالي است كه نيروهاي مسلح مصر همزمان با اين حمله هوائي با افرادي مسلح در همين منطقه مرزي درگير شده بودند .

ارتش مصر اعلام كرد كه حمله هوائي اسرایيل به منطقه طابا به کشته شدن 3 نيروي مصری و زخمي شدن شماري ديگر منجر شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها