عملیات ایلات،اوج شکنندگی امنیت صهیونیستها

عملیات ایلات،اوج شکنندگی امنیت صهیونیستها
جمعه 28 مرداد 1390 - 10:08

يک کارشناس مسائل رژيم صهيونيستي، عمليات ديروز پنجشنبه در نزديکي شهر ايلات در سرزمين هاي اشغالي را که به هلاکت هشت نظامي صهيونيست منجر شد، اوج شکنندگي امنيت صهيونيست ها و اقتدار مقاومت ملت فلسطين ارزيابي کرد.

" اکرم عطاء الله " روز جمعه در گفت وگو با شبکه خبری العالم، عملیات ایلات را یک " عملیات ویژه و بی نظیر" توصیف کرد و گفت که این عملیات ضعف ارتش صهیونیستی در مقابل ضربات برق آسا و متهورانه مقاومت فلسطین را باردیگر به نمایش گذاشت.

وی افزود : عوامل این عملیات بی نظیر، موفق شدند به عمق فلسطین اشغالی نفوذ کرده و با کمین زدن قدرت خود را بر دشمن صهیونیستی دیکته کنند.

اين کارشناس مسائل رژيم صهيونيستي خاطرنشان کرد: عملیات ایلات تنها یک عملیات سریع و فوری نبود، عوامل آن توانستند با خونسردی کامل و با زدن کمین و کاشت بمب به اتوبوس های حامل نظامیان صهیونیست یورش برده و آنها را به هلاکت برسانند.

عطاء الله به " آسیب پذير بودن امنيت رژيم صهیونیستی بويژه در منطقه اريحا " اشاره و تصریح کرد:

عمليات ایلات ضربه بزرگي به امنيت اسرایيل بود و افکار عمومي صهيونيست ها را بشدت نگران کرده و باعث شده است تا همه احزاب، سياستمداران و مقامات اين رژيم، "ايهود باراک " وزير جنگ را مورد انتقاد شديد قرار دهند و از اين عمليات به عنوان پيروزي بزرگ مقاومت فلسطين ياد کنند.

وی با تاکید به اینکه " رژیم صهیونیستی برای رهایی ازعواقب اين عمليات نيازمند زماني طولاني است"،

گفت: عمليات ایلات نشان دهنده سردرگمي و ضعف صهيونيست ها درعرصه های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی است زیرا ایهود باراک بعداز آغاز عمليات مدعي شد عوامل آن از غزه به سرزمين هاي اشغالي نفوذ کرده اند و اين در حالي بود که عمليات همچنان ادامه داشت و هنوز به پايان نرسيده بود.

اين کارشناس مسائل رژيم صهيونيستي، هدف اینگونه اظهارنظرهاي مقامات رژیم صهيونيستی را کشاندن بحران از سرزمين هاي اشغالي به غزه دانست و تاکيد کرد: در زمان حاضر يک معادله کاملا روشن وجود دارد. صهيونيست ها در شهرهاي مختلف سرزمين هاي اشغالي عليه کابینه نتانیاهو تظاهرات مي کنند و در صورتي که رژیم اشغالگر بخواهد خواسته هاي اين تظاهرکنندگان را عملي کند نيازمند 60 مليارد شيکل است.

عطاء الله افزود:این در حالي است که سقوط کابينه نتانیاهو آسانتر و بهتراز تامين چنين بودجه اي است، بنابراين کاملا واضح می باشد که رژيم صهيونيستي در تلاش براي انتقال دادن بحران به منظور رهايي از مشکلات داخلي است.

وی تصریح کرد: در چنين وضعيتي شايد متهم کردن نوار غزه به دست داشتن در اين عمليات بهترين راه فرار آنها از بحران جاري در شهرهاي مختلف سرزمين هاي اشغالی باشد.

اين کارشناس مسائل رژيم صهيونيستي گفت: در صورتي که رژيم صهيونيستي بتواند جهانيان را قانع کند که اين عمليات از نوارغزه انجام شده است در اين صورت با آن همدردي خواهند کرد و تل آويو مي تواند حمله به غزه را توجيه کند.

عطاء الله افزود: روايت صهيونيست ها از اين عمليات با هدف ارائه اطلاعات و تحليل هاي گمراه کننده براساس منافع اين رژيم مبني بر حمله به غزه براي رهايي از بحران داخلي شان مطرح مي شود.

پربیننده ترین خبرها