جنبش حماس به اسرائیل هشدار داد

جنبش حماس به اسرائیل هشدار داد
شنبه 29 مرداد 1390 - 10:33

يکي از رهبران جنبش مقاومت اسلامي (حماس) با هشدار به رژيم اشغالگر درباره هرگونه ماجراجويي جديد عليه غزه تاکيد کرد، بحران هاي داخلي در سرزمين هاي اشغالي دليل حمله به غزه بوده است.

"اسماعيل رضوان" روز شنبه در مصاحبه با شبکه العالم در غزه، با تاکيد بر حق مقاومت در پاسخ به هرگونه تجاوز رژيم صهيونيستي، به اين رژيم درباره پيامدهاي حملات جديد در غزه هشدار داد.

اسماعیل رضوان با اشاره به بحران داخلي و شکست رژیم اشغالگر در زمينه هاي اقتصادي، اجتماعي و سياسي، خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر سعي دارد بحران داخلی خود را به نوار غزه منتقل کند.

 

فلسطینی ها قاطعانه مقاومت می کنند

وي اظهار داشت: فلسطيني ها هيچ گونه ماجراجويي رژيم صهيونيستي در غزه را تحمل نخواهند کرد، و گسترش حملات و رويارويي دراين منطقه را نيز نمی پذیرند.

اسماعیل رضوان تاکيد کرد: مردم فلسطین قاطعانه در برابر تجاوزهاي رژیم اشغالگر مقاومت خواهند کرد.

رضوان رژيم اشغالگر صهیونیستی را به برنامه ريزي قبلي براي حمله به نوار غزه متهم کرد و با اشاره به تهديدات ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهیونیستی براي حمله به غزه، گفت: اين تهديدات مردم فلسطين را نخواهد ترساند و مقاومت و  پايداري آنان را تضعيف نخواهد کرد.

وي اظهار داشت: رژيم اشغالگر هرگز تلاش نخواهد کرد تا بار ديگر خود را در نوار غزه که امروزه بسيار قويتر از گذشته است، به دام بياندازد.

 

عملیات نظامی گسترده علیه غزه بعید است

رضوان با اشاره به شکست رژيم صهيونيستي درتجاوز بيست و دو روزه خود به نوار غزه، عمليات نظامي گسترده عليه اين منطقه را بعيد دانست.

وي تصريح کرد درصورتيکه در غزه امنيت و آرامش برقرار نباشد ، رژيم اشغالگر نيز آرامش نخواهد داشت.

 

عملیات ایلات، حق مشروع ساکنان این منطقه است

رضوان با تاکيد براينکه همه گروه هاي فلسطيني نوار غزه دست داشتن درعمليات ايلات در سرزمين هاي اشغالي را رد کرده اند، افزود : با توجه به تجاوزهاي رژيم اشغالگر عليه اهالي اين منطقه اعم از کشتار و تعقيب و بازداشت و يهودي سازي، اين عمليات مشروع به شمار مي رود.

 

کشورهای عربی در معرض خطر هستند

اسماعيل رضوان از کشورهاي عربي به ويژه مصر خواست که از مقاومت فلسطين در برابر رژيم اشغالگر حمايت کنند و بدانند که دشمن صهيونيست فقط نوارغزه را هدف قرار نداده است، و دامنه طمع ورزي هاي اين رژيم به همه سرزمين هاي عربي کشيده مي شود.

وي رژيم اشغالگر را منشأ شر در منطقه خواند، و پاسخ دادن اين جنايت ها درزمان مناسب را حق طبيعي مقاومت دانست.

 

فتح به مذاکرات با اسرائیل پایان دهد

این رهبر حماس، جنبش فتح را به تعجيل در اجراي توافقنامه آشتي ملي فلسطيني و متوقف کردن مذاکرات  بيهوده با رژيم اشغالگر دعوت کرد.

وي اظهار داشت : راهبرد ملي يکپارچه و مورد توافق فلسطيني ها، حفظ آرمان ها  و پايبندي به راه کار مقاومت در برابر رژيم اشغالگر براي بازپس گرفتن حقوق ملت فلسطين است.

اسماعيل رضوان از تشکيلات خودگردان فلسطين خواست که هرگونه هماهنگي امنيتي با رژيم صهيونيستي را متوقف و درکنار مردم و مقاومت با دشمن صهيونيست مقابله کند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها