اهداف حملات جدید صهیونیستها،انتقام ازغزه ومصر

اهداف حملات جدید صهیونیستها،انتقام ازغزه ومصر
شنبه 29 مرداد 1390 - 11:36

عضو دفتر سياسي جبهه دمکراتيک براي آزادي فلسطين به اهداف انتقام جويانه رژيم صهيونيستي در حملات هوايي به نوار غزه و مصراشاره کرد و گفت:عمليات ايلات که به هلاکت هشت نظامي صهيونيست منجر شد ، واکنشي به اقدامات تروريستي سازمان يافته رژيم اشغالگر قدس است.

" طلال ابو ظريفه " روز شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم به بحران گسترده داخلی در سرزمین های اشغالی فلسطین اشاره کرد و افزود: حتي اگر عمليات ايلات صورت نمی گرفت، " بنیامین نتانیاهو" نخست وزیرصهیونیستی در چارچوب منازعه با فلسطینی ها ، این بحران را به خارج از سرزمین های اشغالی از جمله نوارغزه منتقل می کرد.

 تلاش برای ممانعت از طرح قضیه فلسطین در سازمان ملل

 وی در پاسخ به پرسشی در خصوص دیگر اهداف حمله ارتش صهیونیستی به نوار غزه و صحرای سینا در مصر تصریح کرد: رژیم صهیونیستی قصد دارد تا  افکار عمومي را از تلاش تشکیلات خودگردان  فلسطين براي مراجعه به مجمع عمومي سازمان ملل و درخواست به رسميت شناخته شدن کشور مستقل فلسطين منحرف کند.

 فشار به مصر

 عضو دفتر سياسي جبهه دمکراتيک براي آزادي فلسطين ، تهدید مصر جدید و تحت فشار قرار دادن ملت انقلابی این کشور را از دیگر اهداف حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و صحرای سینا دانست و گفت که مقامات این رژیم از حمایت مصر و همینطور کميته پيگيري ابتکار سازش عربی از مراجعه فلسطين به سازمان ملل عصبانی هستند.

 رژیم صهیونیستی بارها از سرنگونی رژیم دیکتاتوری " حسنی مبارک" دوست و همپیمان نزدیک خود توسط مردم انقلابی مصر ابراز ناخرسندی کرده است.

 ابو ظريفه گفت : از سوی دیگر رژیم صهیونیستی تلاش می کند مصر را تحت فشار قرار دهد، تا نقشي که مبارک پیش از انقلاب 25 ژانويه در حفظ امنيت و مرزهاي رژیم صهیونیستی ايفا مي کرد، دوباره برعهده گیرد.

 وی این احتمال را که رژيم اشغالگر درصدد آغاز جنگی جدید عليه غزه در کوتاه مدت است، بعید دانست و در عین حال گفت که حملات ارتش صهیونیستی علیه اهدافی در غزه از جمله نیروهای مقاومت ادامه می یابد.

 عضو دفتر سياسي جبهه دمکراتيک براي آزادي فلسطين، گفت که سکوت جامعه بين المللي و ناديده گرفتن اوضاع و حوادث سرزمين هاي فلسطيني اعم از نوارغزه يا شهر قدس، رژيم صهيونيستي را به هر اقدامي عليه مردم فلسطين ترغیب می کند.

 وی با بیان اینکه در حملات صهیونیست ها به نوار غزه کودکان فلسطینی به شهادت می رسند، از جامعه و طرف های بين المللي ازجمله باراک اوباما ریيس جمهور آمريکا خواست تا براي مهار رژيم اشغالگر و جلوگيري از ادامه حملات این رژيم به نيروهاي مقاومت و مردم فلسطين وارد عمل شوند.

دسته بندی ها :

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها