اسراييل120عضو حماس را بازداشت کرد

 اسراييل120عضو حماس را بازداشت کرد
دوشنبه 31 مرداد 1390 - 08:58

رام الله(العالم)- نيروهاي رژيم صهيونيستي 120 نفر از اعضاي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) از جمله يک عضو مجلس قانونگذاري را در مناطق مختلف کرانه باختري بازداشت کردند.

"ايمن دراغمة " عضو مجلس قانونگذاري فلسطين دوشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: در بسياري موارد اشغالگران دست به بازداشت هاي گسترده مي زنند بدون اينکه دليل آن را بيان کنند و در برخي موارد هيچ دليل خاصي وجود ندارد.

وي افزود: رژيم صهيونيستي بر اساس عادت و با هدف تضعيف روحيه ملي و مذهبي فلسطينيان هر از گاهي مردم فلسطين را بازداشت مي کند.

"قدوره فارس" رييس باشگاه اسير فلسطيني نيز گفت: رژيم بحران زده صهيونيستي به دنبال پيروزي خيالي در برابر ملت فلسطين است و مي خواهد هزينه بحران هاي داخلي خود را از ملت فلسطين بپردازد.

"هاني المصري" نويسنده و تحليلگر سياسي فلسطين خاطرنشان کرد: رژيم صهيونيستي به دليل بحران داخلي گسترده سردرگم شده است به طوري که از سويي در صدد وارد کردن ضربات شديد است و نيروي بازدارنده خود را تقويت مي کند و از سوي ديگر بيم آن دارد که انجام عمليات هاي بزرگ پيامدهاي زيادي در سطح روابط اسراييل و مصر داشته باشد . 

پربیننده ترین خبرها