حمله به ساکنان غزه با سلاح های ممنوع

حمله به ساکنان غزه با سلاح های ممنوع
دوشنبه 31 مرداد 1390 - 09:37

غزه ( العالم)- سخنگوي وزارت بهداشت فلسطين در غزه از استفاده رژيم صهيونيستي از سلاح هاي ممنوع در حملات چند روز گذشته عليه فلسطينيان روزه دار در نوار غزه پرده برداشت.

"اشرف القدره" دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم تصريح کرد: نتايج آزمايشات و بررسي هاي انجام شده بر روي مجروحان و شهداي حملات چند روز گذشته رژيم صهيونيستي به غزه نشان مي دهد که اين رژيم از سلاح هايي که توسط محافل بين المللي ممنوع اعلام شده، استفاده کرده است.
اشرف القدره سخنگوي وزارت بهداشت فلسطين در غزه
وي خاطر نشان کرد که تجاوزات رژيم اشغالگر در حالي ادامه دارد که غزه با کاهش شديد دارو مواجه است به طوري که هم اکنون 50 نوع دارو در اين منطقه پايان يافته است.

واکنش شجاعانه مقاومت به حملات رژيم صهيونيستي 

در همين حال نيروهاي مقاومت اسلامي فلسطين در پاسخ به حملات رژيم صهيونيستي، حملات موشکي خود به اهداف صهيونيستي را ادامه و هشدار دادند که به همه تجاوزات نيروهاي اشغالگر پاسخ خواهند داد.
 
ابو احمد سخنگوي گروهان هاي قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامي در اين زمينه گفت: تهديدات رژيم صهيونيستي نشانگر شکست نظامي آن است؛ هدف آن ها کشتار فلسطيني ها و تهديد و ارعاب نيروهاي مقاومت بود، اما بر عکس با واکنش شجاعانه مقاومت در عمق اهداف اسراييلي مواجه شدند.

ابو احمد با اشاره به هلاکت شماري از شهرک نشينان صهيونيست و مجروح شدن دهها تن از آن ها در پي حملات موشکي نيروهاي مقاومت اظهار داشت: هم اکنون نوعي وضعيت منع رفت و آمد در رژيم صهيونيستي حاکم است.

300 هزار صهيونيست در تير رس موشک هاي مقاومت

سخنگوي گروهان هاي قدس وابسته به جنبش جهاد اسلامي افزود: بيش از 300 هزار صهيونيست در تير رس موشک هاي مقاومت قرار دارند.

وي تاکيد کرد: نيروهاي مقاومت تاکنون اشدود و بئر السبع را در 40 کيلومتري عمق فلسطين اشغالي هدف قرار داده اند و در صورت تشديد حملات صهيونيست ها موشک هاي مقاومت اهداف دورتري را در داخل فلسطين اشغالي هدف قرار خواهد داد.

اکرم عطا الله  نويسنده و تحليلگر سياسي فلسطين در اين باره اظهار داشت: رژيم صهيونيستي به دنبال جنگي در سطح متوسط با فلسطينيان بود که نه گسترده باشد و نه خيلي سطح پايين تا بحران داخلي و تظاهرات اسراييلي را در داخل فلسطين اشغالي تحت الشعاع قرار دهد اما با واکنش شديد مقاومت و حملات موشکي به عمق اين رژيم مواجه شد.

عطا الله افزود: وزير جنگ و نخست وزير کابينه اشغالگر هم اکنون در صدد هستند براي دفاع از ابهت و هيبت پوشالي خود که در اثر اصابت موشک هاي مقاومت به بئر السبع شکسته شد جنگ گسترده تري را آغاز کنند. 

پربیننده ترین خبرها