روز جهانی قدس و تحقق وعده الهی

روز جهانی قدس و تحقق وعده الهی
سه شنبه 1 شهريور 1390 - 10:35

علماي لبناني و فلسطيني تاکيد کردند، احياي روز جهاني قدس در آخرين جمعه از ماه مبارک رمضان، فراخوان براي جديت در کاري است که تا تحقق وعده الهي جهت آزادسازي قدس از چنگ اشغالگران ادامه خواهد يافت.

"شيخ ماهر حمود" امام مسجد قدس در صیدا، در گفت وگو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: روز قدس يعني فراخواندن مسلمانان براي جهاد، مبارزه و اتحاد، و پيش رفتن در این مسير با دلي مملو از ايمان و يقين کامل به اين مساله است که وعده الهي عملی خواهد شد.

"احمد الزين" ریيس هيات امناي  جمعیت علماي مسلمان لبنان در گفت و گو با العالم تاکید کرد: هرگز نمي توان زماني که همه قدرتها به اسرائيل توجه کرده و از سيطره آن بر منطقه حمايت مي کنند، مسئله فلسطين را به خود فلسطينيان واگذار کنيم .

"شيخ عکرمه صبري" رئيس هيات عالي اسلامي قدس نيز به شبکه العالم گفت: روز جهانی قدس، مساله فلسطین را در دلها و انديشه نسل هاي بعدي زنده نگه مي دارد؛ بنابراين براي رسيدن به هدف تعيين شده که آزادي شهر قدس است، یادآوری این مساله بسیار اهمیت دارد.

 "محمد طوطح" از نمايندگان مردم قدس که از سوی رژیم اشغالگر  تهديد به اخراج شده است، به شبکه العالم گفت: اين نگرش به روز جهاني قدس بسيار خوب است و ازساکنان اين شهر مقدس حمايت مي کند تا حس نکنند در مقابله با اشغالگران تنها هستند  و اين مسئله پايداري آنها را بيشتر مي کنند.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها