روز قدس ، زنگ خطر درباره رژیم صهیونیستی

روز قدس ، زنگ خطر درباره رژیم صهیونیستی
پنج‌شنبه 3 شهريور 1390 - 12:37

شخصيتهاي فلسطيني تاکيد کردند امسال روز جهاني قدس با توجه به افزايش روند يهودي سازي و شهرک سازي، زنگ خطري درباره نقشه هاي صهيونيستها را به صدا در آورده و از اهميت خاصي برخوردار است.

مشير المصري عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : مراسم امسال روز جهاني قدس زنگ خطر را درباره نقشه هاي صهيونيستي "حفاري در زير مسجد الاقصي ، يهودي سازي قدس ، غصب زمين براي شهرک سازي و تغيير اسامي عربي به اسامي يهودي" به صدا درآورده است.

احمد ابوحلبيه رئيس کميسيون امور قدس در مجلس قانونگذاري فلسطين در مصاحبه با العالم گفت: ما اميدواريم ملت هایی که با انقلاب ، حکام ديکتاتور خود را سرنگون کردند ، براي حل معضلات جهان اسلام دست به کار شوند .

احمد المدلل عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين نيز درمصاحبه با العالم گفت : برگزاري مراسم روز جهاني قدس مسلمانان را به آزادسازي قدس و فلسطين ترغيب خواهد کرد، سرزميني که فقط متعلق به فلسطيني ها نيست بلکه متعلق به همه مسلمانان است و مسلمانان در قبال آن مسئولند.

المدلل گفت : امام خميني (قدس سره) به عنوان بنيانگذار روز جهاني قدس مي خواست مسلمانان را به وحدت و تلاش براي آزادسازي قدس ترغيب کند زيرا قدس در جهان اسلام و عرب فراموش شده بود .

کايد الغول عضو ارشد جبهه مردمي آزادسازي فلسطين هم در مصاحبه با العالم گفت : امسال بايد همگان بيش از پيش براي دفاع از قدس در برابر دست اندازي هاي دشمن صهيونيستي تلاش کنند.

13:40

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها