تروريسم ، براي رژیم اسرائيل امنیت نمی آورد

تروريسم ، براي رژیم اسرائيل امنیت نمی آورد
پنج‌شنبه 3 شهريور 1390 - 14:32

يک سياستمدار فلسطيني تاکيد کرد، تروريسم رژيم اشغالگر ضد ملت فلسطين اعم از کشتار، آوارگي، يهودي سازي و شهرک سازي، ثبات و امنيت را براي اين رژيم به همراه نمي آورد .

طلال ابو ظريفه از رهبران جبهه دموکراتيک براي آزادي فلسطين روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم گفت: اسرائيل بايد بفهمد که ادامه تجاوز، شهرک سازي و اخراج اهالي بيت المقدس انواع تروريسم است که امنيت و ثبات را براي اين رژيم به همراه نمي آورد .

وی اظهارداشت : آنچه ثبات و امنيت اسرائيل را تامين مي کند به رسميت شناختن حق ملت فلسطين در داشتن کشور مستقل و حق بازگشت آوارگان و همه حقوق ديگر فلسطينيان است.

وي افزود : ادامه حملات به فلسطينيان باعث فروپاشي همه توافقات مي شود ؛ زیرا اسرائيل مي خواهد با اين حملات که در 24 ساعت گذشته 5 شهيد بر جا گذاشت فلسطينيان به آتش بس پايبند باشند ؛ اما دست اسرائيل براي تعقيب و ترور باز باشد.

ابوظريفه اظهارداشت : اين مسئله براي نيروهاي مقاومت خوشايند نيست. آنها در برابر اين جنايتها و حملات ساکت ننشستند و از حق طبيعي خود در پاسخ دادن به حملات مداوم بر ضد ملت فلسطين از جمله آنچه شب چهارشنبه در نوار غزه روي داد استفاده کردند.

وي از مصر و کشورهاي عربي که به عنوان ميانجي براي اجراي اصل آتش بس بين فلسطينيان و اسرائيليها وارد عمل شده اند، خواست بر اسرائيل فشار آورند تا همه انواع تعقيب، شهرک سازي، حملات و تجاوز را متوقف سازد.

ابوظريفه هشدار داد: در غير اين صورت خشونت به سرتاسر منطقه باز خواهد گشت.

وي گفت: جامعه بين المللي که در قبال ادامه اين جنايتها سکوت اختيار کرده است بايد مسئوليت آنرا به عهده بگيرد.

پربیننده ترین خبرها