دشمن صهيونيست به هيچ توافقي پايبند نيست

دشمن صهيونيست به هيچ توافقي پايبند نيست
پنج‌شنبه 3 شهريور 1390 - 18:01

يک عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس) با تأکيد بر ناتواني رژيم صهيونيستي در ايجاد اختلاف ميان گروه هاي مقاومت گفت : دشمن به هيچ توافقنامه اي از جمله آتش بس پايبند نيست و حملات هوائي اخير به باريکه غزه اين ادعا را ثابت مي کند.

محمد الکتري عضو ارشد حماس امروز (پنجشنبه) در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت : دشمن صهيونيستي از همان آغاز درگيري ها پايبند به هيچ توافقنامه اي نبوده است .
وي با اشاره به واکنش گردان هاي عزالدين قسام و گروهان هاي قدس به حملات هوائي رژيم اشغالگر صهيونيست گفت : رژيم اشغالگرمي خواهد با حملات هوائي به باريکه غزه قدرت گروه هاي فلسطيني را که با يکديگر متحد هستند ، بيازمايد .
الکتري گفت : رژيم صهيونيستي برخلاف ادعاي خود نمي تواند با حمله به گروهي فلسطيني و مستثني کردن گروهي ديگر ميان آنان اختلاف ايجاد کند .
وي با اشاره به اينکه رژيم غاصب ، گروههاي فلسطيني را دشمن اول خود مي داند ، افزود : رژيم صهيونيستي هنگامي که مواضع جنبش جهاد اسلامي را هدف قرار مي دهد گويا پايگاههاي حماس را هدف قرار داده است ؛ زيرا فرقي ميان اين دو گروه نيست.
الکتري گفت : مقامات اسرائيلي اعلام کرده اند که هدف اول و آخر اسرائيل از حملات هوائي به باريکه غزه از بين بردن دولت اين منطقه و نابود کردن قدرت حماس است .
الکتري با تاکيد براينکه حماس با جنبش جهاد اسلامي در سياست هاي کلي اختلاف ندارد ،اظهارداشت : اگر رژيم اسرائيل به آتش بس با گروه هاي فلسطيني پايبند نباشد اين گروه ها نيز به آتش بس پايبند نخواهند بود .
الکتري گفت : هدف اسرائيل از حمله به باريکه غزه و مرزهاي مصر کسب اعتماد ساکنان سرزمين هاي اشغالي  پس از عمليات ايلات است عملياتي که ناکارآمدي ارتش و سرويس اطلاعاتي اسرائيل را ثابت کرد .
17:47

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها