فراموش شدگان در عربستان!

فراموش شدگان در عربستان!
دوشنبه 14 شهريور 1390 - 18:03

نويسنده و روزنامه نگار عربستاني با اشاره به وضعيت ناگوار بيماران رواني و معتادان در اين کشور، از بي توجهي مسئولان و خودداري آنها از ارايه کمترين خدمات به اين بيماران و خانواده هاي آنان ابراز نارضايتي کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، خانم دکتر "نوف المطیری" در مقاله ای تحت عنوان "انسانهایی که هیچکس از آنها حمایت نمی کند" تاکید کرد: جنایتها در عربستان رو به افزایش است و هنگامی که تحقیقات درباره این جنایتها صورت می گیرد، آگاه می شویم که این جنایتکاران از بیماران روانی و معتادان هستند؛ درحالیکه شمار این بیماران درحال افزایش است، اداره بهداشت و مسئولان بر این مشکل سرپوش می گذارند.

المطیری با اشاره به خبر حوادث و جنایتهایی که از داخل جامعه عربستان در روزنامه های داخلی منتشر می شود، خاطرنشان کرد: گاهی خبرهایی را در باره گروهی از مردم کشورمان می خوانیم که به آفتی در جامعه تبدیل شده اند.

وی با اشاره به رشد فزاینده این جنایتها گفت: در آینده این حوادث بیشترین فضای روزنامه هایمان را در برخواهد گرفت. در برهه اخیر شاهد هستیم که این بیماران و معتادان به مواد مخدر با لباسهای مندرس و کهنه خیابان گردی می کنند؛ منظره هایی که دل هر انسانی را به درد می آورد.

المطیری اظهار داشت: متاسفانه در عربستان هیچگونه آمار رسمی دقیق و مفصلی درباره شمار بیماران روانی وجود ندارد که بتواند از روی آن وسعت این بحران را تخمین زد.



پربیننده ترین خبرها