به دنبال اعلام مراجعه به سازمان ملل براي تشکيل کشور فلسطين؛

حملات شهرک نشينان صهيونيست ازسرگرفته شد

حملات شهرک نشينان صهيونيست ازسرگرفته شد
چهارشنبه 23 شهريور 1390 - 09:03

به دنبال اعلام قصد تشکيلات خود گردان فلسطين براي مراجعه به سازمان ملل درخصوص تشکيل کشور مستقل فلسطين، حملات شهرک نشينان صهيونيست به فلسطينيان کرانه باختري که با حمايت رژيم صهيونيستي همراه است؛ از سرگرفته شد.

به گزارش چهارشنبه شبکه خبري العالم، ناظران سياسي معتقدند که اين حملات در واقع تلاشي از سوي بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي است تا با فرافکني داخلي و خارجي ، توقف روند مذاکرات سازش را جبران کند.

عمر الغول مشاور نخست وزير انتصابي تشکيلات خودگردان فلسطين در رام الله در گفت و گو با العالم تصريح کرد: تجاوزات روزانه شهرک نشينان صهيونيست ضد فلسطيني ها در نابلس ، قدس ، الخليل ، رام الله ، بيت لحم و جاده هاي عمومي دليل آشکاري است که ثابت مي کند اين شهرک نشينان کاملا از حمايت کابينه نتانياهو برخوردارند و از آن ها پشتيباني سياسي ، امنيتي و اقتصادي مي شود.

جمال جمعه هماهنگ کننده ستاد مردمي مقابله با ساخت ديوار حايل و شهرک سازي نيز به العالم گفت: نتانياهو مي خواهد بگويد که اين شهرک نشينان در واقع ساکنان اين منطقه هستند و به اين بهانه فلسطيني ها را در برابر عمل انجام شده قرار دهد تا فلسطيني ها و جامعه جهاني آن ها را به رسميت بشناسند و حقوقي براي آن ها قايل شوند.

جمعه افزود: نقشه رژيم صهيونيستي در زمينه ساخت و ساز و گسترش شهرک سازي در اراضي فلسطيني بر همين پايه استوار است به ويژه که اسراييل اين شهرک نشينان را مسلح مي کند و اين پديده خطرناک ترين بخش موضوع است.

وي گفت: گروه هاي صهيونيستي شهرک نشين پس از آموزش به صورت گروه هاي شبه نظامي و باندهاي مسلح در مي آيند و اين مساله تداعي کننده باندهاي آرگون، اشتيرن و ديگر باندها است که جنايت ها و فجايع وحشتناکي در حق فلسطيني ها مرتکب شدند. 

پربیننده ترین خبرها