خيانت جديد به ملت فلسطين

عباس يهودي بودن اسراييل را به رسميت شناخت

 عباس يهودي بودن اسراييل را به رسميت شناخت
دوشنبه 4 مهر 1390 - 08:12

غزه (العالم) ـ عضو فراکسيون حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين فاش کرد که براساس اخبار منتشر شده، در ابتکار پيشنهادي از سوي محمود عباس رييس تشکيلات خودگردان به سازمان ملل، يهودي بودن رژيم صهيونيستي به رسميت شناخته شده است.

تصميمهاي محمود عباس خودسرانه است

عاطف عدوان دوشنبه در گفت وگو با شبکه خبري العالم با اعلام مخالفت با تشکيل کشور فلسطين در مرزهاي سال 1967 گفت:تصميم هاي محمود عباس رييس تشکيلات خودگردان فلسطين انفرادي و خودسرانه و مردود است.

وي خاطرنشان کرد: زماني که در سال 1965 ملت فلسطين قيام کرد هدف آنها بازگرداندن حقوق ملت فلسطين در اراضي سال 1948 بود. اما امروزه زماني که از حقوق فلسطينيان در محدوده مرزهاي سال 1967 سخن گفته مي شود اين امر نشان مي دهد که انقلاب فلسطين خود را در يک ميدان متفاوت با زمينه اصلي که براي تحقق اهدافش در آن شکل گرفته بود؛ مي يابد.

عدوان افزود: اين برداشت که رييس تشکيلات خودگردان به نمايندگي از همه فلسطينيان مي انديشد و اقدام مي کند ديگر مقبول و معقول نيست.

وي تاکيد کرد که رژيم صهيونيستي جز در برابر مقاومت سر تسليم فرود نمي آورد.

عضو فراکسيون حماس در مجلس قانونگذاري فلسطين با اشاره به اين که ديدگاه گروههايي که در چارچوب سازمان آزاديبخش فلسطين فعاليت مي کنند به معني اجماع فلسطيني ها نيست؛ گفت: رژيم صهيونيستي در صدد است تا مقاومت مسلحانه فلسطيني ها به سوي مقاومت هاي مسالت آميز مردمي سوق دهد و به همين دليل برخي مراکز را که از مقاومت مردمي و مسالمت آميز سخن مي گويند تشويق مي کند.
 
وي افزود: با وجود پايبند نبودن رژيم صهيونيستي به توافقنامه هاي امضا شده، محمود عباس به اين توافقنامه ها کاملا پايبند بوده است و اخباري مبني بر تصميم وي براي بازنگري در توافقنامه اقتصادي پاريس منتشر شده است که اين امر نيز حقيقت متناقضي است.زيرا وي در همان حال آمادگي خود براي مذاکره با رژيم صهيونيستي به شرط توقف شهرک سازي را اعلام کرده است.

مقاومت حق ملت هاي تحت اشغال

عدوان گفت: قوانين بين الملل، مقاومت را حق جوامع تحت اشغال مي داند و هيچ اشغالگري جز از طريق مقاومت صاحبان اصلي آن سرزمين از آن خارج نشده است و نمي توان قدرت مقاومت در زمينه تحقق دستاوردهاي مورد درخواست مردم را ناديده گرفت. اين در حالي است که رژيم صهيونيستي جهانيان را به چالش مي طلبد که هيچ اتفاقي روي نخواهد داد. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها