نايب رييس مجلس قانونگذاری فلسطين:

کنفرانس تهران انتفاضه فلسطين را تقويت مي کند

کنفرانس تهران انتفاضه فلسطين را تقويت مي کند
شنبه 9 مهر 1390 - 05:03

نايب رييس مجلس قانونگذاري فلسطين با اشاره به برگزاري "کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين" در تهران، تاکيد کرد که برگزاري کنفرانس هاي حمايت از مساله فلسطين و انتفاضه ملت مبارز فلسطيني باعث تقويت آرمان اين ملت و تشريک مساعي گروه هاي جبهه مقاومت مي شود.

به گزارش شنبه پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين، احمد بحر با تقدير و تشکر از تلاش هاي جمهوري اسلامي ايران در زمينه حمايت از ملت فلسطين و انتفاضه مقدس آن، خاطر نشان کرد که برگزاري کنفرانس هاي مشابه باعث معطوف شدن اذهان به سمت مساله فلسطين و قدس و انتفاضه فلسطين مي شود.
 
بحر تاکيد کرد که مقاومت فلسطين همچنان موازنه قدرت در مقابل رژيم صهيونيستي را حفظ کرده و محبوبيت و پشتوانه مردمي آن حتي بيشتر از قبل هم شده است و در صورت برگزاري انتخابات جديد، پيروزي قاطعانه تري نسبت به انتخابات پارلماني سال 2006 کسب خواهد کرد.

مراجعه به سازمان ملل،گام محمود عباس در مسير اشتباه

وي درباره مراجعه محمود عباس رييس تشکيلات خودگردان فلسطين به سازمان ملل و درخواست عضويت فلسطين در اين سازمان نيز اظهار داشت: اين اقدام، گامي در مسير اشتباه بود و اصل بر اين است که در مرحله نخست سرزمين تحت اشغال از طريق مقاومت و از موضع قدرت آزاد و نه از موضع ضعف و از رهگذر مذاکرات بي نتيجه سازش، آزاد شود و در مرحله بعد، مقامات فلسطيني خواستار به رسميت شناخته شدن کشور فلسطين و عضويت آن در سازمان ملل شوند.
 
اين رهبر برجسته فلسطيني همچنين تصريح کرد که عباس بايد ابتدا از طريق فراهم کردن شرايط براي اجراي آشتي ملي، زمينه تقويت جبهه داخلي فلسطين را فراهم مي کرد و بعدا با پشتوانه ملي و حمايت تمامي گروه هاي داخلي خواستار حمايت جامعه بين المللي از تشکيل کشور مستقل فلسطيني مي شد.

احمد بحر نايب رييس مجلس قانونگذاری فلسطين در قالب هياتي بلندپايه از رهبران و مسوولان جنبش حماس به منظور حضور در پنجمين دوره کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين که طي روزهاي 9 و 10 مهرماه جاري (امروز و فردا) در تهران برگزار مي شود، به ایران سفر کرده است.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها