توصیه خالد مشعل برای تشکیل کشور واقعی فلسطین

توصیه خالد مشعل برای تشکیل کشور واقعی فلسطین
شنبه 9 مهر 1390 - 08:15

رييس دفتر سياسي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين (حماس)، بر ضرورت دستيابي به راهبرد ملي فلسطين براي رهايي از اشغالگري و تشکيل کشوري واقعي تاکيد کرد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبکه خبري العالم، "خالد مشعل" در پنجمين كنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين، به جنايات پي در پي رژيم صهيونيستي عليه ملت فلسطين از جمله کشتار فلسطيني ها ، آواره کردن ملت فلسطين و بازداشت فلسطيني ها اشاره و تاکيد کرد، با توجه به اين جنايات و ادامه اشغال مقاومت ضروري است.

 وي افزود همچنين با توجه به يهودي سازي قدس و تلاش براي تغيير بافت جمعيتي آن و به بن بست رسيدن مذاکرات و لجاجت رژيم صهيونيستي، مقاومت ضروري است. 

 خالد مشعل به اقدام اخير محمود عباس رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين در ارائه درخواست عضويت کشور فلسطين در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: اين اقدام طرحي است که در دايره مذاکرات باقي مي ماند و آمريکا با وجود اينکه اين اقدام نمادين است، براي به شکست کشاندن آن از وتو استفاده خواهد کرد.

مشعل اظهار داشت: اين دستاوردي نمادين و معنوي در سازمان ملل است، و رژيم اشغالگر و آمريکا را در تنگنا قرار داد و چهره زشت و کريه آنها را فاش کرد اما اين کافي نيست.

وي تاکيد کرد بايد به راهبرد ملي فلسطيني به منظور رهايي از اشغالگري صهيونيست ها و تشکيل کشور واقعي  فلسطين دست يافت.



کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها