دلیل فشار غرب بر ایران

دلیل فشار غرب بر ایران
شنبه 9 مهر 1390 - 10:18

رييس پارلمان لبنان، دليل فشارهاي کشورهاي غربي عليه جمهوري اسلامي ايران را حمايت ايران از ملت فلسطين دانست.

به گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم،  "نبيه بري" در پنجمين کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين، درباره دلیل فشارهاي غرب به جمهوري اسلامي ايران در زمينه دستيابي به فن آوري هاي هسته اي، و برخورد نکردن با رژيم صهيونيستي به عنوان دارنده تسليحات اتمي گفت: البته مشخص است که علت اين امر حمايتها و دفاع ايران از حقوق و آرمانهاي بحق ملت فلسطين است. 

وی با قدردانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و رییس کنفرانس، تاکید کرد: اين دعوت نشانه رسالت جمهوري اسلامي ايران و بنيانگذار آن امام خميني (ره) است که پس از انقلاب با تأسيس سفارت فلسطين به جاي سفارت اسرائيل، و همچنين اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان بعنوان روز جهانی قدس آغاز شد.

ریيس پارلمان لبنان با بيان اينکه غربي ها بر موضوع فن آوري هسته اي ايران متمرکز شده اند افزود: دو روز پيش موافقتنامه اي ميان سازمان هسته اي اروپا و رژيم صهيونيستي امضا شد، که بر اساس آن اسرائيل در زمينه فعاليتهاي هسته اي با اروپا همکاري خواهد کرد.     

نبیه بری با اشاره به تکرار و ادامه جنايات اسرائيل گفت: از اين کنفرانس مي خواهم که فرصتي باشد تا کشف جنايت ها را مد نظر قرار دهد، و راههاي تازه اي براي مقاومت و نيز متوقف کردن جنايات اسرائيل پيدا کند.



دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها