دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت و سلاح است

تنها راه آزادی فلسطین، مقاومت و سلاح است
شنبه 9 مهر 1390 - 13:38

دبيرکل جنبش جهاد اسلامي فلسطين که در نشست عصر اولين روز پنجمين کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين سخن مي گفت، تاکيد کرد که راه آزادسازي فلسطين ، مقاومت ، قدرت و سلاح است و با مذاکره و گفت وگو با صهيونيست ها، اشغال فلسطين پايان نمي يابد.

به گزارش شبکه خبری العالم ، " رمضان عبدالله شلح" خاطرنشان کرد که " ملت فلسطین از ذره ای از خاک خود چشم پوشی نمی کند و همه سرزمین فلسطین از رود اردن تا دریای مدیترانه باید به این ملت بازگردد".

وی افزود : هیچکس حق ندارد ذره ای از حقوق ملت فلسطین و خاک فلسطین عقب نشینی کند.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با رد طرح تشکیلات خودگردان فلسطین برای تشکیل کشور مستقل فلسطین در حالی که بخش عظیمی از خاک فلسطین در اشغال دشمن صهیونیستی بماند، اظهارداشت: درحالي که فلسطيني ها بر کشورشان هيچگونه حاکميتي نداشته باشند به رسميت شناخته شدن کشور مستقل فلسطين چه ارزشي دارد؟

رمضان عبدالله با تاکید به اینکه "  فلسطين يک سرزمين اسلامي و عربي است و هيچ کسي نمي تواند از ذره اي از آن عقب نشيني کند"، تصریح کرد: حتی چشم پوشی از ذره ای از خاک فلسطين که در چارچوب موازنه قدرت کنوني ، به نفع فلسطيني ها نخواهد بود، قابل پذیرش نیست.

وی در ادامه سخنان خود در نشست عصر کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تحت عنوان" فلسطین ، وطن فلسطینیان"، نسبت به دسیسه های رژيم صهيونيستي برای پايان دادن به قضيه فلسطين از طريق حل و فصل آن درچارچوب مذاکرات سازش، ترور رهبران مقاومت و يا تحت فشار قرار دادن فلسطيني ها هشدار داد.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین درعین حال تاکید کرد که رژیم صهیونیستی دير يا زود در اجرای توطئه هايش  شکست خواهد خورد و در دامي که از 60 سال پيش تاکنون در راستاي اهداف صهيونيسم گسترده است، گرفتار خواهد شد.

رمضان عبدالله اظهاراميدواري کرد: انقلاب هاي کنوني در کشورهاي عربي به نفع قضيه فلسطين است بويژه اينکه اين انقلاب ها برخاسته از بيداري اسلامي و مبتنی بر راهکار مبارزه با ظلم و استعمار هستند و به همین دلیل است که جوانان مصري پرچم رژيم صهيونيستي را از فراز سفارت اين رژيم در قاهره به پايين کشيدند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها