نماينده پارلمان اردن خواستار شد:

تداوم انتفاضه تا پایان اشغال فلسطین

تداوم انتفاضه تا پایان اشغال فلسطین
شنبه 9 مهر 1390 - 19:24

يک نماينده پارلمان اردن تاکيد کرد که انتفاضه مسجد الاقصي تا زمان پايان اشغال فلسطين بايد ادامه يابد.

" يحيي السعود" در سخنانی در نشست عصر شنبه پنجمين کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه مردم فلسطين به نيابت از دولت و مردم اردن از جمهوري اسلامي ايران به علت برگزاري کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين تشکر کرد.

وي افزود: ملت فلسطين از زمان پیمان بالفور در سال 1917 احساس مي کند مورد ظلم واقع شده است و اين احساس ظلم روز به روز افزايش يافته و انقلاب ها و انتفاضه ها از آن زمان ادامه داشته است.

نماینده پارلمان اردن افزود : ملت فلسطين  با ایمان به انتفاضه هر روز شهدايي را تقديم وطن کرده و همواره در برابر رژيم اشغالگر صهيونيستي که با وحشي گري کامل با مردم مقاوم فلسطين رفتار مي کند، مقاومت کرده است.

يحيي السعود تأکيد کرد: مسئله فلسطين مسئله تمام مسلمانان و اعراب به شمار مي آيد و همگان بايد از اين ملت در برابر حاميان نيرومند رژيم صهيونيستي، حمایت کنند.

وی افزود :انتفاضه مسجد الاقصي، اولين انتفاضه فلسطینیان نبوده و آخرين مورد نيز نخواهد بود و تا زماني که اشغالگري ادامه داشته باشد اين انتفاضه نيز همچنان ادامه دارد.

السعود افزود: اشغالگران به هيچ پيمان و معاهده بین المللی پايبند نيستند و همه معاهدات بين المللي را نقض کرده اند؛ از این رو ملت فلسطين همواره به انتفاضه و مقاومت خود ادامه داده اند.

نماينده پارلمان اردن حمله اخير نظامیان رژيم صهيونيستي به مقر صليب سرخ در بيت المقدس و ربودن احمد عطون نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين را  نشان دهنده نقض آشکار همه معاهدات، قوانين و عرف هاي بين المللي از سوي اشغالگران صهيونيست دانست.





دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها