مسوول جبهه خلق براي آزادي فلسطين:

راهکار مقابله با رژیم صهیونیستی مبارزه است

راهکار مقابله با رژیم صهیونیستی مبارزه است
يکشنبه 10 مهر 1390 - 08:31

تهران (العالم)- مسوول دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين در خارج، بر اهميت پنجمين کنفرانس بين المللي حمايت از انتفاضه فلسطين در تهران تاکيد و خاطرنشان کرد که راهکار مقابله با رژيم صهيونيستي و احقاق حقوق ملت فلسطين مبارزه و مقاومت است.

"ماهر الطاهر" روز يکشنبه در گفت و گو با شبکه خبري العالم اظهار داشت: کنفرانس تهران حامل پيامي است براي مردم فلسطين مبني بر اين که آنها تنها نيستند و شرکت کنندگان بر نبود چشم اندازي براي راهکارهاي سياسي با رژيم صهيونيستي تاکيد کردند.
 
وي افزود: ما در مقابل رژيم نژاد پرستي قرار داريم که به هيچ قانوني پايبند نيست از اين رو فلسطينيان بايد با اتکا به حمايت مسلمانان جهان و اتحاد و همبستگي خود و از طريق مبارزه و مقاومت حقوق خويش را بازپس بگيرند.

مسوول دفتر سياسي جبهه خلق براي آزادي فلسطين در خارج، با اشاره به اينکه گزينه مذاکرات فقط به افزايش شهرک سازي ويهودي سازي منجر شده است، تاکيد کرد: آزاد کردن سرزمين اشغالي  فلسطين با مذاکرات ميسر نخواهد شد و فقط با وحدت ملي فلسطينيان و حمايت کشورهاي عربي و اسلامي از فلسطين امکان پذير خواهد بود.

وي ابراز اميدواري کرد در کنفرانس تهران تصميماتي اتخاذ شود که به حمايت يکپارچه کشورهاي اسلامي و امت مسلمان از مبارزه مردم فلسطين بينجامد.

الطاهر از موضع باراک اوباما رييس جمهور آمريکا مبني بر مخالفت با طرح تشکيل کشور مستقل فلسطين در سازمان ملل و بازگرداندن فلسطين به حلقه بسته مذاکرات و ناديده گرفتن رنج مردم اين سرزمين طي 63 سال گذشته، انتقاد کرد.

وي افزود: ما در برابر رژيم نژادپرست و جناتيکاري قرار داريم که با حمايت آمريکا درصدد از بين بردن کامل مساله فلسطين است.

پنجمين کنفرانس بين المللي دو روزه حمايت از انتفاضه فلسطين با حضور نمايندگان بيش از 70 کشور و انديشمندان و دانشمندان مختلف جهان، امروز (يکشنبه) در سالن اجلاس سران در تهران به کار خود پايان مي دهد.

پربیننده ترین خبرها