رئيس جمعيت خانواده هاي اسراي قدس :

تبادل اسرا، دستاوردی برای مقاومت فلسطین

تبادل اسرا، دستاوردی برای مقاومت فلسطین
پنج‌شنبه 21 مهر 1390 - 17:44

فلسطيني هاي ساکن سرزمين هاي فلسطيني از توافقنامه مبادله اسرا ميان جنبش حماس و رژيم اشغالگر قدس استقبال کرده و آنرا موفقيتي براي جنبش مقاومت اسلامي فلسطين دانستند.

" امجد ابو عصب " رئيس جمعيت خانواده هاي اسراي قدس روز پنجشنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم، اظهار داشت: بدون ترديد رژيم اشغالگر اسرائيل مي خواهد از طريق اين توافقنامه از انزواي خود بکاهد و از اين توافقنامه بهره برداري سياسي کند.

وي با اظهار اینکه موضع فلسطين بسيار قويتر از آن است که به دولت اشغالگر اسرائيل اجازه بهره برداری از این موضوع دهد، افزود : توافقنامه مبادله اسرا براي خانواده هاي ساکن قدس و اراضي فلسطيني از مهم ترين توافقنامه هايي است که تاکنون با رژيم اشغالگر اسرائيل امضا شده؛ چرا که شماري از اسراي قدس و اراضي 1948 که رژيم اسرائيل کاملا با آزادي آنان مخالف بود ، آزاد مي شوند.

" ديميتري دلياني " عضو شوراي انقلابي جنبش فتح نيز در این باره به شبکه خبری العالم، گفت : ملت فلسطين ملتي يکپارچه است و چه درکرانه باختري و نوار غزه و چه در داخل سرزمين هاي فلسطيني و چه خارج از آن از يکديگر جدايي ناپذيرند.

دلياني افزود : آزادي اسراي قدس و اراضي اشغالي سال 48 رژيم اسرائيل را درحاشيه قرار مي دهد و قوانين ظالمانه اي را که اين رژيم در سال هاي گذشته بر مردم فلسطين و اسراي فلسطيني تحميل مي کرد، زيرپا مي گذارد.

بنا به اعلام منابع صهیونیستی، توافقنامه مبادله اسرا با رژيم اسرائيل با موافقت رئيس سرويس امنيت عمومي (شاباک)، رئيس موساد، رئيس ستاد ارتش اسرائيل و نيز روساي احزاب و خاخام هاي اين رژيم به امضا رسید.

همه اعضاي کابينه رژيم صهيونيستي به جز سه نفر از آنان به اين توافقنامه راي مثبت دادند؛ اويگدور ليبرمن وزير خارجه تندروي اين رژيم در صدر سه نفري بود که با امضاي اين توافقنامه مخالفت کرد و آنرا براي رژيم اسرائيل ظالمانه خواند.

پربیننده ترین خبرها