تبادل اسرا ، نشانه شکست اسرائیل است

تبادل اسرا ، نشانه شکست اسرائیل است
سه شنبه 26 مهر 1390 - 09:07

يکي از رهبران جبهه دمکراتيک براي آزادي فلسطين تبادل اسرا را دستاورد ملي بزرگي براي فلسطيني ها دانست و تاکيد کرد تبادل اسرا نشان مي دهد که ملت فلسطين مي توانند رژيم اسرائيل را شکست دهند.

 طلال ابو ظريفه امروز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبري العالم گفت: تبادل اسرا به مراحل پاياني رسيده است و مردم و گروههاي سياسي فلسطيني و همه اقشار جامعه فلسطين منتظر ورود اسراي قهرمان ما به نوارغزه هستند تا آزادي آنها و اين پيروزي ملي بزرگ را که به دست مقاومت فلسطين محقق شده است، جشن بگيرند.

 وي افزود: تبادل اسرا نشان مي دهد که ملت فلسطين مي توانند رژيم اسرائيل را شکست دهند و به حقوق ملي خود به ويژه حق بازگشت، تعيين سرنوشت، تشکيل کشور مستقل به پايتختي قدس و آزادي همه اسرا برسند. 

 ابو ظريفه اظهار داشت همه مردم فلسطين در خيابان هاي غزه و کرانه باختري رود اردن و همچنين خارج از فلسطين قصد دارند از اسراي قهرمان به علت پايداري و مقاومت در زندان هاي رژيم اشغالگر ، تجليل کنند.

 عضو برجسته جبهه دمکراتيک براي آزادي فلسطين گفت قطعا تبادل اسرا يک دستاورد ملي بزرگ است و ما فلسطيني ها بايد وحدت را تقويت کنيم تا بتوانيم جهان را وادار به اعمال فشار بر رژيم اسرائيل به منظور پايان دادن به محاصره ظالمانه نوارغزه و بازگشايي گذرگاهها کنيم.

وي افزود: محاصره نوارغزه و بستن گذرگاهها برخلاف قوانين بين المللي است و در چارچوب سياست مجازات گروهي صورت مي گيرد که با قوانين بين المللي و انساني تعارض دارد.

طلال ابو ظريفه تاکيد کرد رژيم اسرائيل بايد به خواسته هاي گروههاي فلسطيني، تشکيلات خودگردان فلسطين و نيروهاي مقاومت عمل کند و به محاصره نوارغزه پايان دهد. وي گفت: ما فلسطيني ها مصمم هستيم به مبارزه و مقاومت و همه گزينه ها از جمله ربودن نظاميان اسرائيلي ادامه دهيم تا رژيم اشغالگر مجبور شود همه اسراي فلسطيني و عرب را بدون قيد و شرط آزاد کند.

 ابوظريفه افزود اسراي عرب در کنار ملت فلسطين وارد مبارزه طولاني شدند و به علت اين مبارزه و به دنبال درگيري با نيروهاي اشغالگر در زندان هاي اسرائيل به سر مي برند.

پربیننده ترین خبرها