تنها گزینه پیش روی تشکیلات خودگردان

تنها گزینه پیش روی تشکیلات خودگردان
سه شنبه 26 مهر 1390 - 17:40

نماينده جنبش حماس در مجلس قانونگذاري تاکيد کرد تشکيلات خودگردان بايد بداند که جز بازگشت به آغوش ملت و مقاومت، گزينه اي ديگر در پيش رو ندارد.

"هدي نعيم" روز سه شنبه در گفتگو با شبکه خبري العالم با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم فلسطین برای استقبال از اسرا، خاطرنشان کرد: آزادی اسرا که باعث وحدت فلسطینیان شده، مناسبترين شرايط براي بازگشت ملت فلسطين به وحدت ملي و يکپارچگي خود است.

هدی نعیم با تاکید بر اینکه آشتی ملی خواسته مردم فلسطین است، گفت:  مسئولان فلسطينی به خصوص مقامات رام الله بايد از فرصت استفاده کنند زیرا گزينه هاي زيادي در اختيار ندارند؛ آشتي ملی با حفظ اصول و کوتاه نيامدن از حقوق مردم از خواسته های ملت فلسطین است.

هدی نعيم ادامه داد: آشتي فلسطينيان خواسته ملي و راهبردي براي رويارويي با چالشها است و مبادله اسرا پيامي براي همگان است که راه ما براي بازيابي قدس، بازگشت آوارگان و دیگر حقوق ملت فلسطین تنها از طريق مقاومت امکان پذیر است.

 

"ابومجاهد" سخنگوي تيپ هاي ناصر صلاح الدين شاخه نظامي کميته هاي مقاومت مردمي فلسطين، هم در گفت و گو با شبکه العالم اظهار داشت: مبادله اسرا با رژيم اشغالگر، اين رژيم را وادار کرد که به خواسته هاي مقاومت درباره آزادي اسرا تن دهد.

وی افزود: آزادي اسرا موفقيتي بزرگ و تاريخي براي ملت فلسطين به شمار مي رود.



پربیننده ترین خبرها