اراضی اشغالی با فولاد محاصره می شود

اراضی اشغالی با فولاد محاصره می شود
يکشنبه 17 ارديبهشت 1391 - 09:32

رژيم صهيونيستي پس از ساخت ديوار فولادي در مناطق مرزي اراضي اشغالي با مصر و اردن و سوريه، اين بار براي ساخت ديوار فولادي در مناطق هم مرز با جنوب لبنان دست به کار شد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، گزارشگر کانال ده تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: "اسرائیل در چارچوب تدابیر گسترده امنیتی و بمنظور تحکیم امنیت در مناطق مرزی جنوب لبنان، درحال ساخت دیوار فولادی است".

وی مدعی شد: "هدف اسرائیل از ساخت این دیوار حمایت سربازان اسرائیلی و ساکنان مناطق هجوار جنوب لبنان از تهدیدات مقاومت است".

این گزارشگر صهیونیست ادامه داد: " این دیوار در مرحله نخست به مسافت یک کیلومتر در امتداد مناطق پر تنش ساخته می شود. هزینه لازم برای اتمام این طرح 10 ملیون شیکل برآورد شده است".

سرتیپ "عمیت فیشر" فرمانده نیروهای اشغالگر در منطقه ساخت دیوار فولادی، به گزارشگر اسرائیلی گفت: "این دیوار به ارتفاع پنج الی هفت متر در مرز مشترک اسرائیل با جنوب لبنان ساخته می شود .. و با نصب دوربینهای مدار بسته در امتداد این دیوار، مناطق پر تنش در جنوب لبنان کنترل می شود".

وی افزود: "عملیات ساخت دیوار فولادی با هماهنگی نیروهای یونیفل انجام می شود".

گزارشگر اسرائیلی برای توجیه ادعاهای خود، تأکید کرد: "دو سال پیش نیروهای لبنانی مستقر در این منطقه، فرمانده یک گردان اسرائیلی را هدف قرار دادند".

9:14



پربیننده ترین خبرها