رهبر سابق جماعت اخوان المسلمین:

رهایی قدس در گرو مقاومت مسلحانه است

 رهایی قدس در گرو مقاومت مسلحانه است
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 06:11

رهبر سابق جماعت اخوان المسلمين تاکيد کرد: مساله اسراي فلسطيني يک مساله عادلانه است و اسرا به ياري پروردگار بلند مرتبه پيروزي مي شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی العالم " محمد مهدی عاکف " در مصاحبه با مرکز اطلاع رسانی فلسطین گفت: نگرانی دشمن صهیونیستی از مقاومت اسرای فلسطینی دلیل اصلی سرکوب و بازداشت آنان است. 

وی خاطرنشان ساخت:« ما دست اسرا را می فشاریم و تاکید می ورزیم به زودی پیروز می شوند و به هر شیوه ای که به مصاف با رژیم صهیونیستی برخیزند خواه با اعتصاب غذا خواه با مقاومت مسلحانه بر این رژیم غلبه پیدا می کنند.»

رهبر سابق این جماعت از امت های عربی و اسلامی خواست به حمایت از مساله اسرا برخیزند.

عاکف بر لزوم نقش آفرینی مصر در زمینه پایان بخشیدن به بحران اسرا و نهایی کردن مساله مبادله اسرا تاکید ورزید.

وی ضمن تاکید بر مخالفتش با توافقنامه کمپ دیوید، افزود: جماعت اخوان المسلمین از همان ابتدا با به رسمیت شناختن این توافقنامه مخالفت می کند.

وی یاد آور شد:« مصر این روزها با توجه جایگاهش تمامی توافقنامه ها و پیمان نامه های سابق را محترم می شمارد و اخوان المسلمین نیز اکنون چاره ای جز پذیرش این توافقنامه ها ندارد و هرگونه لغو یا اصلاح آنها باید از طریق پارلمان صورت بگیرد.»

وی از ملت های عربی خواست تا از قید و بند مداخله جویی های بیگانگان رهایی یابند و برای رسیدن به هدف خود یعنی آزاد سازی قدس با رژیم های طاغوت مقابله کنند.

وی تصریح کرد: آزادی بیت المقدس اشغالی در گرو مقاومت مسلحانه است.  

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها