خانواده هاي اسراي فلسطيني مطرح كردند

فراخوان نافرماني مدني عليه تشكيلات خودگردان

فراخوان نافرماني مدني عليه تشكيلات خودگردان
پنج‌شنبه 21 ارديبهشت 1391 - 07:17

خانواده هاي اسراي فلسطيني زندان هاي رژيم صهيونيستي مردم فلسطين را به آغاز انتفاضه اي جديد عليه اين رژيم و نافرماني مدني عليه تشكيلات خودگردان براي كمك به اسراي اعتصاب غذا كننده فراخواندند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني شبكه خبري العالم، به دنبال آغاز اعتصاب غذاي برخي از اسيران فلسطيني محبوس در زندان هاي رژيم صهيونيستي در اعتراض به ظلم و ستم و نقض حقوق اسرا، تعداد زيادي از اسراي فلسطيني به اين نهضت پيوستند.
 
فؤاد الصفدي برادر اسير فلسطيني به نام حسن كه از 68 روز پيش اعتصاب غذا كرده است ، در مصاحبه با قدس پرس گفت: همبستگي با اسرا بايد در سطح آلام و فداكاري هاي آنها باشد.

وي افزود: مردم فلسطين براي وادار كردن رژيم صهيونيستي به دست كشيدن از نقض حقوق اسرا و محقق كردن مطالبات قانوني آنها بايد انتفاضه جديدي را آغاز كنند.

بسام ذياب برادر يكي ديگر از اسيران فلسطيني به نام بلال كه از 73 روز پيش اعتصاب غذا كرده است، گفت: همبستگي مردم فلسطين با اسرا در حد مطلوبي نيست و مسوولان و گروه هاي فلسطيني در دفاع از حقوق اسرا كوتاهي مي كنند.
 
ذياب با درخواست از مردم براي آمدن به خيابان ها و اعلام نافرماني مدني با هدف اجبار تشكيلات خودگردان به دفاع از حقوق اسرا افزود: تشكيلات خودگردان در دفاع از حق اسرا كوتاهي مي كند و تنها راه حل براي اجبار اين تشكيلات به دفاع از حقوق اسرا آغاز نافرماني مدني است .

بكر ابوشلال برادر اسير فلسطيني به نام عمر كه از 64 روز پيش اعتصاب غذا كرده است، گفت: كوتاهي مردم و مسوولان در حق اسرا امري واضح و روشن است و درخواست ما از مردم اين است كه به خيابان ها بريزند و با اين روش مسوولان را به تلاش بيشتر براي رفع آلام اسرا وادار كنند.

وي افزود: مردم و مسوولان فلسطيني بايد رژيم صهيونيستي را براي محقق كردن مطالبات اسرا زيرفشار بگذارند و به اين رژيم درباره پيامدها و واكنش هاي غيرمنتظره در قبال بي اعتنايي به حقوق اسرا هشدار بدهند. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها