نقش رژيم صهيونيستي در تشكيل دولت جديد رام الله

نقش رژيم صهيونيستي در تشكيل دولت جديد رام الله
پنج‌شنبه 28 ارديبهشت 1391 - 14:54

عضو جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين تشكيل دولت جديد فلسطين در رام الله را بي ارتباط با نامه نگاريهاي اخير محمود عباس رييس تشكيلات خودگردان و بنيامين نتانياهو نخست وزير رژيم صهيونيستي ندانست.

"طلال ابوظريفه" روز پنجشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم در درباره ارتباط احتمالي تشكيل دولت جديد در رام الله که بر خلاف توافقنامه فتح با حماس صورت گرفت، با نامه نگاري هاي محمود عباس و بنيامين نتانياهو گفت: محمود عباس نبايد به نتانياهو اعتماد كند.

وي تاكيد كرد: تشكيل دولت جديد آن گونه كه ديروز در رام الله اتفاق افتاد مشكل دودستگي فلسطيني را حل نمي كند و تنها راه حل اين مشكل تشكيل دولت توافق ملي است.
 
ابوظريفه خاطرنشان كرد: كابينه نتانياهو نژادپرست، تندرو و به دنبال توسعه شهرك سازي است و ساختار آن از يك ائتلاف تشكيل شده است و امكان دستيابي به هيچ گونه توافقي با آن وجود ندارد. 

عضو جبهه دموكراتيك براي آزادي فلسطين اظهار داشت: ما به محمود عباس نصيحت كرديم كه به توافق حاصل شده در چارچوب فلسطيني ها يا چارچوب سازمان آزاديبخش يا حتي در فرماندهي عالي سياسي سازمان آزاديبخش فلسطين پايبند باشد و مذاكرات بيهوده با رژيم اسراييل را كه خودش اذعان دارد به بن بست رسيده است،متوقف كند.

وي افزود: اين مذاكرات و نامه نگاري ها هيچ فايده اي ندارد جز اين كه سرپوشي سياسي بر جنايت هاي كابينه رژيم صهيونيستي مي گذارد تا اين رژيم بتواند به شهرك سازي در مناطق فلسطيني و محاصره غزه و اقدامات غيرقانوني ضد اسيران فلسطيني ادامه دهد.

ابوظريفه تاكيد كرد: نبايد اوضاع فلسطين را به اوضاع رژيم صهيونيستي ارتباط دهيم و بايد هر چه سريع تر براي پايان دادن به دودستگي در فلسطين اقدام كنيم.

وي افزود: بايد همه عناصر قدرت را در فلسطين گرد هم آوريم تا بتوانيم مقاومت را در تمام جنبه ها در برابر كابينه نتانياهو فعال كنيم.

ابوظريفه گفت: بايد رژيم صهيونيستي را وادار كنيم به اصولي گردن نهد كه زمينه ساز دستيابي ملت فلسطين به آزادي و استقلال باشد.

17-11:56 

پربیننده ترین خبرها