یک گروه فلسطینی مطرح کرد

تكذيب توافق با صهيونيستها

تكذيب توافق با صهيونيستها
پنج‌شنبه 1 تير 1391 - 16:31

غزه(العالم)- يك عضو ارشد جبهه خلق براي آزادي فلسطين وجود توافق ميان گروههاي مقاومت و اشغالگران صهيونيست تحت عنوان آرام سازي را تكذيب كرد.

 جميل مزهر " روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم افزود: گروههاي مقاومت از حق خود در زمينه دفاع از ملت فلسطين در برابر تجاوز اشغالگران عدول نمي كنند.
مزهر ادامه داد: اشغالگران به شكل هاي مختلف به تجاوز به ملت فلسطين از طريق شهرك سازي، يهودي سازي و قتل غيرنظاميان ادامه داده و در تلاشند معادله خود را بر اين ملت تحميل كنند.
وي با تاكيد بر اينكه اشغالگران بايد قتل غيرنظاميان و افراد بي گناه را متوقف كنند، از جامعه جهاني فشار بر رژيم صهيونيستي به منظور خروج از سرزمين هاي اشغالي، توقف قتل و تجاوز و بازگرداندن حقوق مردم فلسطين را خواستار شد.
مزهر با اشاره به اينكه آرام سازي با اشغالگران اشتباه است و آنان از توافقنامه ها براي سركوب ملت فلسطين سوء استفاده مي كنند ، خاطرنشان كرد : به منظور مديريت تاكتيك هاي مقاومت و ايستادن در برابر هر گونه تجاوز به دور از توافقنامه ها وتعهدات با دشمن جنايتكار ، بايد جبهه واحد تشكيل دهيم.
وي درخواست برخي طرفها از گروههاي مقاومت براي پاسخ ندادن به تجاوز صهيونيستي را مورد انتقاد قرار داد و بر حق ملت فلسطين براي دفاع از خود و مقاومت در برابر اشغالگران بر اساس قوانين و موازين بين المللي تاكيد كرد.
مزهر تصريح كرد: اشغالگران بايد از فلسطين بروند و حق تعيين سرنوشت و تاسيس كشور فلسطين به پايتختي قدس شريف را به آنان بدهند.
اين شخصيت فلسطيني يادآور شد: گروههاي مقاومت از حق خود درزمينه مقاومت در برابر اشغال و دفاع از ملت در سايه تجاوز و قتل مستمر و سكوت مرگبار بين المللي كه تا حد همدستي با اشغالگكران رسيده است، عدول نمي كنند.
وي اشغالگران را به نقض دائمي آرام سازي و تجاوز به ملت فلسطين متهم كرد و گفت: مقاومت به اشغالگران چك آرام سازي نمي دهد تا از آن به منظور سرپوش گذاشتن بر جنايات بيشتر سوء استفاده كند.
 KH-21-17:52

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها