مقاومت فلسطين به جنايت اسراييل پاسخ مي دهد

 مقاومت فلسطين به جنايت اسراييل پاسخ مي دهد
پنج‌شنبه 22 تير 1391 - 14:16

يكي از رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين تاكيد كرد كه گروه هاي مقاومت در زمان و مكان مناسب پاسخ جنايت حمله امروز (پنچشنبه) رژيم صهيونيستي به نوار غزه كه يك شهيد و تعدادي زخمي بر جا گذاشت، خواهد داد.

خضر حبيب در گفت وگو با خبرنگار شبكه خبري العالم در غزه، تجاوز نظامي امروز رژيم صهيونيستي را نقض آشكار توافقنامه آتش بس عنوان كرد.

وي خاطرنشان كرد: مسلما گروه هاي مقاومت اكنون اين مسئله را بررسي و درباره چگونگي پاسخ به اين جنايت رايزني مي كنند و چگونگي پاسخ و زمان آن را انتخاب خواهند كرد.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين اظهار داشت: تجاوز رژيم صهيونيستي تجاوزي فزاينده و مستمر ضد ملت فلسطين است كه به شكلهاي گوناگون همواره صورت مي گيرد.

وي گفت: دشمن اسرائيلي با اين تجاوز مي خواهد پيام هايي ارسال كند. اول اين كه همچنان به ضربه زدن به مقاومت ادامه و آن را تحت فشار نظامي قرار مي دهد به اين گمان كه هيبت مقاومت و اراده ملت فلسطين شكسته شود.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامي فلسطين افزود: اين حمله رژيم صهيونيستي همچنين پيامهاي منطقه اي براي مصر و ديگر كشورها دارد مبني بر اين كه سياست اين رژيم ادامه حملات به فلسطينيان و هر خطر احتمالي است كه امنيت اين رژيم را تهديد كند.

وي افزود: تجاوز و جنگ افروزي راهبردي ثابت در ذهنيت رژيم صهيونيستي است به طوري كه اين رژيم به فلسطينيان و ملت هاي منطقه همواره آزار و اذيت مي رساند.

حبيب گفت: ادامه بقاي رژيم صهيونيستي به استمرار تجاوزگري و خون ريزي است و به همين دليل هر از گاهي تجاوزات خود به ملت فلسطين و همه منطقه را افزايش مي دهد.

در حمله توپخانه‌اي امروز رژيم صهيونيستي به نوار غزه سه تن از فلسطينيان زخمي شدند كه يكي از آنان به علت جراحت‌هاي شديد به شهادت رسيد.
Fz-12-15:45

پربیننده ترین خبرها