درخواست ازمقاومت براي مقابله با تجاوزات اسراييل

درخواست ازمقاومت براي مقابله با تجاوزات اسراييل
پنج‌شنبه 22 تير 1391 - 17:32

غزه (العالم) - نويسنده و تحليلگر مسائل سياسي فلسطيني، از گروه هاي مقاومت خواست به مقابله با تحركات رژيم صهيونيستي و تجاوزگري آن برخيزند.

 "يحيى رباح" روز پنجشنبه درمصاحبه با شبكه خبري العالم، بر لزوم وحدت و هماهنگي گروه هاي مقاومت براي مقابله با رژيم اشغالگر و تجاوزگري هاي آن تاكيد كرد.

وي تشديد تجاوزات رژيم اشغالگر عليه باريكه غزه را در راستاي اهداف تبليغاتي خود و اعلام ناامن شدن مرزهاي مصر و باريكه غزه دانست.

در حمله توپخانه‌اي امروز رژيم صهيونيستي به نوار غزه سه تن از فلسطينيان زخمي شدند كه يكي از آنان به علت جراحت‌هاي شديد به شهادت رسيد.

رباح گفت: تشديد حملات نظامي رژيم اسرائيل در باريكه غزه و مناطق نزديك مانند مرزهاي ميان باريكه غزه و مصر و نيز مرز بين اسرائيل و مصر در راستاي سياستي واحد صورت مي گيرد.

 نويسنده و تحليلگر مسائل سياسي فلسطيني، ادامه داد: اسرائيل با اين اقدامات مي خواهد اينگونه به افكار عمومي جهان القا كند كه منطقه سينا از نظر امنيتي متشنج شده است و مصر ديگر براين منطقه سلطه ندارد.

وي گفت: رژيم صهيونيستي مي خواهد اينگونه القا كند كه حملاتي كه عليه اسرائيل صورت مي گيرد ، از منطقه سينا است و منشأ برخي از اين حملات نيز از باريكه غزه است.

رباح افزود: از اين رو اسرائيل با تشديد حملات خود به كشتار هرچه بيشتر فلسطيني ها و تخريب زيرساخت ها و ضربه زدن به آتش بس مبادرت مي كند و سپس با همان شروط قبلي خود خواهان آتش بس است اما نمي تواند براي مدت طولاني به اين اقدامات خود ادامه دهد.

وي اظهار داشت: اسرائيل از ناهماهنگي ميان فلسطيني ها و نيز اوضاع متشنج مصر به نفع خود بهره برداري مي كند تا به افكار عمومي جهان اينگونه القا نمايد كه امنيت آن در خطر است و اين رژيم حق دفاع از خود را دارد.
 
12-17:48

پربیننده ترین خبرها