تحليلگر لبناني:

موضع سيد حسن نصرالله حمايت از سوريه است

موضع سيد حسن نصرالله حمايت از سوريه است
پنج‌شنبه 29 تير 1391 - 11:26

بيروت (العالم) ـ نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني گفت: سيد حسن نصرالله ،دبيركل خزب الله لبنان، در سخنراني ديروز خود بر حمايت از سوريه به عنوان حامي مقاومت، در شرايط حساس كنوني تاكيد.

خالد رواس روز پنجشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم همچنين به تاكيد دبيركل حزب الله لبنان در سخنراني ديروز خود، مبني بر استفاده از سلاح هاي سوري توسط مقاومت در جنگ رژيم صهيونيستي عليه لبنان اشاره كرد.

وي گفت: آنچه كه سيد حسن نصرالله به آن اشاره كرد نشان مي دهد كه سوريه بخشي از ساختار مقاومت در منطقه است و اين كه به رغم نا امني در خيابان هاي سوريه كه در چارچوب توطئه خارجي صورت مي گيرد، سوريه تنها نيست. اين توطئه خنثي نخواهد شد مگر اين كه در كنار سوريه باشيم كه از مقاومت حمايت كرد.

نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني، سخنراني ديروز دبيركل حزب الله را همچنين بيانگر آمادگي مقاومت براي مقابله با هرگونه تجاوزگري اسراييل با وجود اوضاع متشنج منطقه و لبنان دانست.

رواس تصريح كرد: سيد حسن نصرالله در سخنراني خود خواست تاكيد كند كه با وجود تنشهاي موجود در منطقه و كشمكشهاي سياسي در لبنان، مقاومت در آمادگي كامل بسر مي برد.

نويسنده و تحليلگر سياسي لبناني، افزود: ما اميدواريم آنچه كه روز گذشته در سوريه رخ داد، پايان غمها باشد و دولت فعاليت خود را از سر بگيرد و در سريعترين زمان ممكن اوضاع را حل و فصل كند و ثبات به كشور بازگردد.

وي تصريح كرد: انفجار ديروز دمشق نشان مي دهد كه افراد مسلح در سوريه فقط به دنبال ايجاد ناامني و تنش هستند تا به ارزش ها و هويت ملي و قومي اين كشور ضربه بزنند و به طرحهاي برخي كشورهاي خليج فارس و طرحهاي آمريكايي ـ اسراييلي خدمت كنند.
11:56

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها