حزب‌الله قصد تجاوزکارانه صهیونیست‌ها را محکوم کرد

حزب‌الله قصد تجاوزکارانه صهیونیست‌ها را محکوم کرد
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 07:29

حزب‌الله لبنان تصميم رژيم صهيونيستي را درباره تخريب 8 روستاي فلسطيني و آواره كردن ساكنان آن با هدف ايجاد منطقه‌اي براي آموزش‌هاي نظامي محكوم كرد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبری العالم، حزب‌الله لبنان تصميم مسئولان رژيم صهيونيستي درباره تخريب هشت روستاي فلسطيني واقع در جنوب كرانه باختري و آواره كردن ساكنان آن را محكوم كرد.

 حزب‌الله لبنان در بيانيه‌ ای اعلام كرد تصميم وزارت جنگ رژيم صهيونيستي در چارچوب ايجاد جنگي فراگير با هدف اخراج فلسطيني‌‌ها از سرزمين‌شان و سيطره بر سرزمين آنها با استفاده از خشونت و زور صورت مي‌گيرد.

 حزب‌الله لبنان اين تصميم رژيم صهيونيستي را جنايتي جديد برشمرد كه تمام حد و مرزها را زير پا گذاشته و اين مساله لكه ننگي براي كساني به شمار مي‌آيد كه خواهان مذاكره با اسرائيل هستند.

 حزب الله از جهان اسلام و عرب و سازمان‌هاي بين‌المللي خواست تا براي حمايت از مردم فلسطين و لغو تصميم‌هاي رژيم صهيونيستي در اخراج فلسطيني‌ها به وظيفه خود عمل نمايند.

 حزب‌الله لبنان از فلسطيني‌ها خواست تا به مقاومت خود و پايبندي به سرزمينشان ادامه دهند.

 دولت رژيم صهيونيستي اخيرا از دادگاه عالي اين رژيم تقاضا كرده بود تا اجازه دهد هشت روستاي فلسطيني در تپه هبرون جنوبي را تخريب كند تا اين منطقه به منظور آموزش نظامي صهيونيست‌ها مورد استفاده قرار گيرد.

 



پربیننده ترین خبرها