مفتي قدس و سرزمين فلسطين:

مسجد الاقصي با شديدترين تهديدها مواجه است

 مسجد الاقصي با شديدترين تهديدها مواجه است
شنبه 14 مرداد 1391 - 05:28

مفتي قدس و سرزمين فلسطين مصوبه رژيم صهيونيستي براي تبديل صحن هاي مسجد الاقصي به صحن هاي عمومي را محكوم و آن را شديدترين تهديد ها عليه اين مسجد طي 40 سال اخير عنوان كرد.

شيخ محمد حسين" روز شنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم، چنين انديشه اي را خطرناك ترين اتفاقي دانست كه از سال 1967 تاكنون مسجد الاقصي را با خطر مواجه كرده است.

"شيخ حسين اظهار داشت: مسجد الاقصي، از حرم گرفته تا رواق ها ، صحن ها ، دروازه ها و هر چه كه به آن مربوط مي شود، اسلامي است و ما هشدار مي دهيم كه تعرض و تجاوز به مسجد الاقصي به مثابه تجاوز به اعتقادات اسلامي همه مسلمانان است.

وي افزود: حرم ها و صحن هاي مسجد الاقصي ارزشي معادل محراب و منبر مسجد الاقصي دارند و از همان تقدس براي مسلمانان برخوردارند.

شيخ حسين گفت: رژيم صهيونيستي اين مساله را خوب مي داند اما از آن جا كه اين رژيم به دنبال يهودي سازي قدس است، مي داند كه تنها راه يهودي سازي قدس ، يهودي سازي مسجد الاقصي است به همين سبب فعاليت هاي خود را بر اين مكان متمركز كرده است.

مفتي قدس تاكيد كرد: رژيم صهيونيستي به دنبال پاكسازي فلسطيني ها از قدس است و براي اين كار از مشغول بودن جهان عرب به تحولات بهار عربي از يك سو و نزديك شدن موعد برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريكا از سوي ديگر سود مي برد.

وي افزود: رژيم صهيونيستي در واقع با اين كار تمام منطقه را به لبه پرتگاه مي كشاند زيرا اين امر تعرض به اعتقادات مسلمانان است و تعرض به اعتقادات و مقدسات مسلمانان و ماجراجويي در اين خصوص زمينه ساز آتشفشاني عظيم در منطقه خواهد شد.

شيخ محمد حسين تاكيد كرد: تمام حساب و كتاب هاي رژيم صهيونيستي اشتباه است زيرا ملت هايي كه عليه رژيم استبدادي خود قيام كردند ، رژيم ستمگر صهيونيست را نيز به زباله دان تاريخ خواهند فرستاد.

3-18:57
26

پربیننده ترین خبرها