هشدار درباره طرح تسلط اشغالگران بر مسجدالاقصي

هشدار درباره طرح تسلط اشغالگران بر مسجدالاقصي
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 08:03

قدس اشغالي (العالم)-رئيس هيات عالي اسلامي قدس نسبت به طرح اشغالگران براي تسلط بر مسجد الاقصي از طريق دعوت براي تقسيم روزهاي زيارت اين مسجد ميان مسلمانان و صهيونيست ها مانند روزهاي زيارت در حرم ابراهيمي در الخليل هشدار داد.

"شيخ عكرمه صبري" روز دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: طمع كاري و ستم مذهبي اشغالگران در حق مسلمانان حد و مرز مشخصي ندارد.

وي افزود: يكي از اعضاي كنيست (پارلمان رژيم صهيونيستي) و عضو حزب حاكم ليكود ، خواهان اين است كه يهوديان در روزهاي خاصي به زيارت مسجد الاقصي بيايند و مسلمانان در آن روزها حق ورود بدانجا را نداشته باشند درست مانند حرم ابراهيمي در الخليل كه داراي روزهاي خاصي براي زيارت است.

رئيس هيات عالي اسلامي قدس گفت: خطرات و اظهارات تب دار يكي پس از ديگري در حال ايراد است و تهديد جدي براي مسجد الاقصي مبارك و زنگ خطري براي اجراي طرح هاي اشغالگران براي تسلط بر آن است.

شيخ صبري خاطرنشان كرد: رژيم صهيونيستي حق آزادي عبادت را از مردم سلب كرده و زماني كه چنين طرحي در حرم ابراهيمي اجرا شد اقدامات ديگري مانند جلوگيري از ورود مسلمانان به حرم ابراهيمي در روزهاي مشخصي در ماه انجام شد و اذان نيز به عنوان يك شعار مذهبي ديگر پخش نمي شود.

وي تاكيد كرد: حرم ابراهيمي فقط متعلق به مسلمانان است اما هم اينك تحت تصرف يهوديان قرار دارد.
MKH-5-19:18

پربیننده ترین خبرها