عضو ارشد اخوان المسلمين مصر:

بازنگری كمپ ديويد خواست همه مصريها است

بازنگری كمپ ديويد خواست همه مصريها است
دوشنبه 23 مرداد 1391 - 10:41

يكي از رهبران اخوان المسلمين مصر گفت: اقدامات ارتش مصر در سينا و مقابله با تروريستها در اين منطقه، در راستاي زمينه سازي براي اصلاح پيمان كمپ ديويد صورت مي گيرد كه به خواسته ملي مهم مردم مصر تبديل شده است.

"بدر محمد بدر" دوشنبه در گفت و گو با شبكه خبري العالم اظهار داشت: مردم مصر به شدت خواهان بازپس گيري تمامي اراضي سينا و اعمال حاكميت دولت مصر بر این منطقه هستند.

وي افزود: منطقه سينا در رژيم سابق مورد بي توجهي قرار گرفته بود، اما انقلاب 25 ژانويه و محمد مرسي به عنوان اولين رييس جمهور منتخب مردم مصر، اين زمينه و فرصت را ايجاد كرد كه هر چيزي سر جاي خود قرار گيرد و سينا نيز بايد به آغوش وطن بازگردد و ساكنان آن در كمال عزت و سربلندي زندگي كنند.

بدر افزود: دولت و ملت مصر با تمام قدرت در سينا حضور یافتند و به پيمان هايي كه مدت هاي مديد دست كشورمان را براي هرگونه اقدامي بسته بود، توجه نکردند.

عضو ارشد اخوان المسلمين خاطر نشان كرد: در حال حاضر نبايد منطقه سينا و وضعيت نامناسب ساكنان آن را يك بحران بدانیم. این مشکلات امری طبيعي است و سینا بخشي از سرزمین مصر است كه به توسعه فرهنگي، اقتصادي و سياسي نیاز دارد.

بدر پيش بيني كرد نيروهاي مصري كه وارد سينا شده اند، براي رسيدگي به مشکلات امنیتی همچنان در اين منطقه بمانند تا ثبات و استقرار در آن حاكم شود و اوضاع به حال طبيعي بازگردد. 


13-18:54
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها