جبهه خلق: مقاومت، تنها راه پیروزی است

جبهه خلق: مقاومت، تنها راه پیروزی است
جمعه 27 مرداد 1391 - 18:10

العالم، قدس - يكي از مسئولان جبهه خلق براي آزادي فلسطين با درخواست حمايت از قدس به عنوان پايتخت کشور فلسطين، مقاومت را تنها راه پيروزي بر اشغالگران صهيونيست عنوان کرد.

"جميل مزهر" روز جمعه در مصاحبه با شبكه العالم گفت: امروز همه مردم فلسطين و گروه هاي مقاومت كه با رژيم اشغالگر جنايتكار مقابله مي كنند، قدس را به عنوان پايتخت كشور فلسطين مي شناسند.

عضو ارشد جبهه خلق برای آزادی فلسطین، قدس را پايتخت اصلي فلسطين و نشانه اصلي امت عربي و اسلامي دانست و از نقش ايران درحمايت از مردم و قضیه فلسطين تمجيد كرد.

مزهر افزود: اعلام آخرين جمعه ماه مبارك رمضان از سوي امام خمینی (ره) به عنوان روز جهاني قدس، نشان دهنده اهميتي است كه جمهوري اسلامي ايران براي قضيه فلسطين قائل است.

وي تاكيد كرد: ملت فلسطين و گروه هاي فلسطيني و مقاومت به مبارزه تا رسيدن به اهدافشان ادامه مي دهند، و بر پايبندي ملت فلسطين به روز قدس براي كمك به آزادسازي اراضي فلسطيني تاكيد كرد.

جميل مزهر اظهارداشت: ملت فلسطين مقاومت را تنها راه پيروزي بر رژيم اشغالگر اسرائيل مي داند؛ رژيمي كه به يهودي سازي و شهرك سازي در قدس و نيز به كشتار ملت فلسطين و آواره كردن آنها ادامه مي دهد.

17-15:08



پربیننده ترین خبرها