رژيم صهيونيستي درصدد تخريب مسجدالاقصي است

رژيم صهيونيستي درصدد تخريب مسجدالاقصي است
شنبه 28 مرداد 1391 - 06:41

رام الله (العالم)- نماينده مجلس قانونگذاري فلسطين گفت: رژيم اشغالگر درصدد تخريب مسجدالاقصي و ساخت معبد ادعايي صهيونيستي بجاي آن است.

"عبد الله عبد الله" رئيس كميسيون سياسي در مجلس قانونگذاري فلسطين شنبه در مصاحبه با شبكه خبري العالم ، تصريح كرد: رژيم اسرائيل از سال 67 به دنبال تخريب مسجدالاقصي است و از سال 1969 تا كنون تلاش هاي زيادي را براي آتش زدن اين مكان مقدس انجام داده است.

وي افزود: ملت فلسطين در قدس از مسجدالاقصي دفاع مي كنند و در برابر طرح هاي رژيم اشغالگر براي يهودي سازي قدس مي ايستند و عليرغم كشتارهايي كه رژيم اشغالگر طي سال هاي گذشته مرتكب شده است ، در دفاع از مقدسات خود مصمم هستند.

عبدالله با اشاره به نشست فوق العاده سران كشورهاي اسلامي كه به تازگي در مكه مكرمه برگزار شد،
گفت: درنشست اخير سران كشورهاي اسلامي تصميماتي مبني بر مراجعه به شوراي امنيت براي دفاع از قدس و مسجدالاقصي اتخاذ شد اما مساله بسيار خطرناك تر از اين است و فقط مراجعه به شوراي امنيت اكتفا نمي كند.

وي بر لزوم به كارگيري همه امكانات براي دفاع از قدس و مسجدالاقصي تاكيد كرد و افزود: حمايت هاي فلسطيني، اسلامي و مسيحي از قدس براي دفاع از اين شهر درمقابل طرح هاي رژيم صهيونيستي ضروري است.

عبدالله گفت: حاضران در نشست سران اسلامي در مكه مكرمه سخناني در دفاع از قدس ايراد كردند ولي اين امر به تنهايي كفايت نمي كند بلكه بايد مواضع عملي و جدي در دفاع از شهر مقدس قدس اتخاذ شود و ما منتظر اين مساله هستيم.

17-18:45 

پربیننده ترین خبرها