تحسین پژوهشگر عراقي از سخنان وحدت آفرين رهبر انقلاب

تحسین پژوهشگر عراقي از سخنان وحدت آفرين رهبر انقلاب
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 12:07

بغداد - العالم: شيخ ضياء الدين الزبيدي پژوهشگر اسلامي عراق سخنان وحدت آفرين رهبر انقلاب و هشدار ايشان به امت نسبت به توطئه استكبار جهاني به منظور ايجاد فتنه طايفه اي و مذهبي را ستود.

وي روز يكشنبه در گفت وگو با شبكه خبري العالم با اشاره به دعوت  رهبران ديني در جهان به وحدت، اقدام حكام كشورهاي عرب حوزه خليج فارس براي ايجاد فتنه مذهبي و طايفه اي را محكوم كرد.

الزبيدي ادامه داد: اين حكام سرنگون خواهند شد چون انقلاب‌هاي مردمي در حال گسترش است و رژيم‌هاي ارتجاعي و عقب مانده را شامل خواهد شد.

وي با انتقاد از بي توجهي نشست سران كشورهاي عضو سازمان همكاري اسلامي در مكه مكرمه  به مساله فلسطين و قدس، افزود: اين حكام فقط مي خواهند با كمك آمريكا و اسراييل، تاج و تخت خود را حفظ كنند.

رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های امروز عید فطر با اشاره به تحولات سریع در جهان اسلام به خصوص بیداری اسلامی، خواستار هشیاری مسلمانان در برابر توطئه‌های استکبار جهانی شده بود.

اين شخصيت عراقي، تصميم نشست براي اخراج سوريه را اقدامي پليد خواند و از سكوت حكام اسلامي در برابر بي حرمتي به مقدسات توسط اشغالگران صهيونيست انتقاد كرد.

الزبيدي با اشاره به همبستگي مردم عراق به رغم تروريسم در كشور، يادآور شد: ملت عراق، با هوشياري در برابر خطرات، اجازه شعله ورشدن آتش فتنه مذهبي در كشور را نمي دهد.

وي افزود: اين موضوع نشانه برادري اسلامي و وحدت ملي بوده و از تعاليم قرآن و سيره نبوي و ائمه اطهار (ع) نشات مي گيرد كه از مومنان مي خواهند مانند يك پيكر واحد و ديوار مستحكم باشند

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها