چرا آمریکا به صهیونیستها هشدار داد؟

چرا آمریکا به صهیونیستها هشدار داد؟
جمعه 31 شهريور 1391 - 10:47

دولت آمريکا به رژيم صهيونيستي در خصوص پيامدهاي حمله به ايران هشدار جدي داده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "القدس العربی" در سرمقاله امروز خود تأکید کرد، دولت آمريكا در هشداري به نخست وزير رژيم صهيونيستي، به او گوشزد کرده است كه هرگونه حمله به ايران موجب لغو فوري معاهده صلح با اردن، مصر و تشكيلات خودگردان؛ و بروز انقلاب‌هاي خشم مردمي ضد این رژیم خواهد شد.

القدس العربی ادامه داد: اگر اسرائيل تصميم بگيرد براي نابود كردن تاسيسات هسته اي ايران به اين كشور حمله كند، در چنين وضعي به صلح با همسايگان نخواهد انديشيد؛ بلكه به جنگ فكر خواهد كرد زيرا اگر از اين حمله جان به سلامت ببرد - که البته آمريكا شك دارد نتیجه این حمله چنین شود- ناچار خواهد شد با همسايگان درگير شود، و با آنان مانند چوپاني كه گله خود را مي راند، رفتار كند.

در بخش دیگری از این سرمقاله آمده است: دولت آمريكا گرفتار بحراني بزرگ است كه نتانياهو، هم پيمان كوچك آمريكا مسبب آن شده است. نتانياهوی مغرور بر اين باور است كه حاكم واقعي آمريكا است و علت اين طرز تفكر تكيه به نفوذ لابي يهودي و سلطه آن بر نهادهاي اصلي در آمريكا، به ويژه اعمال نفوذ بر كنگره و مجلس نمايندگان در آمريكا است.

القدس العربی ادامه داد: حال اینجا جايگاه اعراب کجا است؟ در واقع بايد گفت عرب ها در اين ميان هيچ جايگاهي ندارند، و در انتظارند تا سرنوشتشان را ديگران تعيين كنند.

 

26



پربیننده ترین خبرها