افزایش مبتلایان کرونا در فلسطین اشغالی به ۴۲۷ نفر

افزایش مبتلایان کرونا در فلسطین اشغالی به ۴۲۷ نفر
چهارشنبه 28 اسفند 1398 - 10:11

وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی گزارش داد تعداد مبتلایان به ویروس جدید کرونا در فلسطین اشغالی به ۴۲۷ نفر افزایش یافته است.

العالم _ فلسطین اشغالی

علی‌رغم وضعیت تعطیلی و قرنطینه عمومی که در فلسطین اشغالی برقرار شده، ویروس «کووید۱۹» با سرعت بیشتری در حال پخش شدن در این منطقه است.

به نوشته روزنامه «هاآرتص»، وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته ۹۰ نفر دیگر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند که بیشترین تعداد از زمان سرایت این ویروس به فلسطین اشغالی است.

با احتساب تعداد ابتلاهای جدید، شمار کل مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۴۲۷نفر رسید.

هاآرتص با بیان اینکه شیوع این ویروس در فلسطین اشغالی همچنان با سرعت ادامه دارد، نوشت تعداد مبتلاهای جدید به میزان ۲۷ درصد نسبت به روز گذشته رشد کرده است.

بر این اساس، تا کنون بیش از ۶۳۰۰ ساکن فلسطین اشغالی به دلیل احتمال ابتلا به این ویروس در خانه‌های خود قرنطینه شده‌اند.

هاآرتص همچنین افزود، «موشه بار سیمان توف» مدیرکل وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی هشدار داده است که نه تنها تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی رو به افزایش است بلکه در چند روز آینده شاهد مرگ صدها نفر بر اثر این بیماری خواهند بود.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند یکی از اعضای ارشد وزارت بهداشت رژیم اسرائیل که در آزمایشگاه مرکزی این رژیم مشغول تحقیقات روی ویروس کرونا بود، به این بیماری مبتلا شده است.

پیش از آن نیز رئیس بیمارستان «ایچیلوف» در تل‌آویو نیز به این ویروس مبتلا شده بود.

این در حالی است که به دستور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی علاوه بر تمام مراکز آموزشی، دیگر اماکن عمومی مانند هتل‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید، شعب قضائی و ادارات دولتی تعطیل شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها