جهاد اسلامی: مقامت اجازه تغییر معادلات منطقه را به دشمن صهیونیستی نمی‌دهد

جهاد اسلامی: مقامت اجازه تغییر معادلات منطقه را به دشمن صهیونیستی نمی‌دهد
يکشنبه 17 مرداد 1400 - 11:33

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران تاکید کرد که جنبش‌های مقاومت در منطقه هرگز اجازه تغییر معادلات منطقه‌ای و معادله بازدارندگی در فلسطین یا لبنان را به دشمن صهیونیستی نخواهند داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

«ناصر ابو شریف» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران، در گفتگو با «الرساله نت» خطاب به اسرئیل گفت که اگر جنگی در منطقه اتفاق بیفتد، مقاومت هرگز حمله و تجاوز این رژیم را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

ابوشریف اظهار داشت که دشمن صهیونیستی می‌خواهد خود را همه کاره منطقه نشان دهد اما اینطور نیست و جریان مقاومت قاطعانه در برابر این رژیم می‌ایستد.

وی ضمن تبریک حملات راکتی اخیر مقاومت اسلامی لبنان به اراضی اشغالی، تاکید کرد که پاسخ به تجاوزات دشمن حق مسلم مقاومت است.

حزب الله لبنان روز جمعه در پاسخ به حملات اخیر ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق جنوب لبنان، زمین های مجاور مزارع شبعا که پایگاه اشغالگران صهیونیست در آن قرار دارد، با شلیک دهها راکت هدف قرار داد.

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که ساعت ۱۱:۱۵ صبح جمعه در پاسخ به حملات هوایی پنجشنبه شب رژیم صهیونیستی به زمین های باز مناطق «الجرمق» و «الشواکیر»، گروههای «شهید علی کامل محسن » و « شهید محمد قاسم طحان » در مقاومت اسلامی، زمین‌های مجاور پایگاه اشغالگران اسرائیلی در مزارع شبعا را با ده‌ها فروند موشک ۱۲۲ میلی متری هدف قرار داد.

پربیننده ترین خبرها